خبرگزاری کار ایران

جهانگیر هدایت خبر داد:

۱۷۷۶ داستان در جایزه هدایت بررسی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۰

بنیاد صادق هدایت کار ارزشیابی اولیه ۱۷۷۶ داستان در مسابقه ادبی صادق هدایت را به پایان برد.

ایلنا: جهانگیر هدایت(رییس بنیاد صادق هدایت) خبر داد که کار ارزشیابی آثار ارسال شده برای شرکت در مسابقه صادق هدایت، توسط داوران به اتمام رسیده است.

وی ضمن اعلام این خبر به خبرگزاری ایلنا گفت: بنیاد صادق هدایت کار ارزشیابی اولیه ۱۷۷۶ داستان مسابقه ادبی صادق هدایت را به پایان برد.

هدایت در ادامه اعضا هیات انتخاب را معرفی کرد و افزود: بر حسب حروف الفبا؛ آزیتا برج خوانی، مژگان پارسا مقام، نرجس توحیدی فر، سمانه خان بیکی، آذین دارائیان، میعاد راشدی، آرام روانشاد، علی روستایی، ‌ نجمه سجادی، امیر حسین ضمیری، نسرین قربانی، ‌سیمین دخت گودرزی، ‌ فرزاد منفرد و آرش میر خانی کار ارزشگذاری اولیه روی آثار را انجام داده‌اند.

وی بررسی‌های نهایی و اعلام برگزیدگان را به پس از اعلام رای هیات داوران موکول کرد و در ادامه گفت: لازم می داند از جانب بنیاد صادق هدایت از این دوستان که با نهایت صمیمیت در این همکاری ادبی فرهنگی کوشا بودند تشکر کند.

جایزه‌ی ادبی صادق هدایت که بو صورت خصوصی و مستقل داستان‌های فارسی ارائه شده از سراسر جهان را مورد داوری قرار می‌دهد، دوازدهمین دوره‌ی خود را پشت سر می‌گذارد. برگزیدگان این جایزه علاوه براینکه مورد تقدیر قرار می‌گیرند، شانس انتشار آثارشان را در مجلات خارجی پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز