خبرگزاری کار ایران

کنگره جریان‌شناسی شعر معاصر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۶۱

در کنگره جریان شناسی شعر معاصر؛ ابوالفضل پاشا، رضا چایچی، بهزاد خواجات، اسماعیل یوردشاهیان، علیرضا بهنام، هوشیار انصاری فر، شیوا ارسطویی، علی قنبری و… شرکت دارند.

ایلنا: موسسه‌ی فرهنگی هنری باغ آینه در ماه آذر و دی کنگره شعری با هدف جریان‌شناسی شعر معاصر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «میراثشعر دهه‌ی هفتاد»، «شعر زبانیت»، «تجربه‌گرایی و آوانگاردیسم در شعر امروز»، «پست‌مدرنیسم و شعر امروز»، «غزل و پست‌مدرنیسم»، «از ساده‌نویسی تا سهل و ممتنع نویسی»، «زنان شاعر و شعر زنان» و «زوال شعر در دهه‌ی هشتاد» برخی از عناوین موضوعی این نشست‌ها است.

بپنج‌شنبه ۲۱آذر نشست «تجربه‌گرایی و آوانگاردیسم در شعر امروز» با حضور محمد آزرم و رزا جمالی و دیگر شاعران در ساعت ۱۷ الی ۲۰ انجام می‌شود.

همچنین یک‌شنبه ۲۴آذر نیز نشست «از ساده‌نویسی تا سهل و ممتنع نویسی» با حضور داریوش معمار، مجتبا پورمحسن، آرش نصرت‌اللهی، مازیار نیستانی و سعدی گل‌بیانی در ساعت ۱۷ الی۲۰ برگزار خواهد شد.

در این کنگره؛ ابوالفضل پاشا، رضا چایچی، بهزاد خواجات، اسماعیل یوردشاهیان، علیرضا بهنام، هوشیار انصاری فر، شیوا ارسطویی، علی قنبری، مهرنوش قربانعلی، کوروش کرم‌پور، حسین ایمانیان، علی سطوتی قلعه، رضا شنطیا، سید مهدی موسوی و فاطمه اختصاری شرکت خواهند کرد و به نقد و تحلیل وضعیت شعر معاصر می‌پردازند.

امیرپوریا مهری دبیر و برگزارکننده‌ی کنگره می‌گوید: از دیگر شاعران و منتقدان مطرح کشور نیز برای حضور در جلسات دعوت به عمل آمده اما چون اعلام حضورشان هنوز قطعی نشده نمی‌توانم از آن‌ها نام ببرم.

حضور در این نشست‌ها برای عموم آزاد است. دبیر کنگره از علاقمندان درخواست کرده که به علت محدودیت جا حتمن حضورشان را با تلفن‌های موسسه‌ی باغ آینه هماهنگ نمایند تا شرمنده‌ی دوستان و علاقمندان شعر معاصر نشویم. علاقمندان می‌توانند با موسسه باغ آینه تماس گرفته، شماره‌ی همراه خود را ثبت نمایند تا پیامک‌های برنامه‌ی کنگره برایشان ارسال شود.

نشانی موسسه باغ آینه: کرج – گهردشت – بلوار موذن – روبروی درب اصلی دانشگاه آزاد اسلامی کرج – موسسه‌ی فرهنگی هنری باغ آینه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز