خبرگزاری کار ایران

داوران جایزه داستان بیهقی معرفی شدند

کد خبر : ۱۲۸۲۸۰

ابوتراب خسروی، علی خدایی، ناهید طباطبایی، احمد اکبرپور و شهریار وقفی‌پور مرحله نهایی جایزه داستان بیهقی را داوری می‌کنند.

ایلنا: داوران دومین دوره جایزه داستان بیهقی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ابوتراب خسروی، علی خدایی و ناهید طباطبایی به همراه احمد اکبرپور و شهریار وقفی‌پور مرحله نهایی دومین دوره «جایزه داستان بیهقی» را داوری می‌کنند.

جایزه داستان بیهقی با هدف گسترش و زمینه‌سازی برای ادبیات داستانی و بهره‌گیری از توان داستان‌نویسی کشور و کشف استعدادهای جوان، به صورت سالانه برگزار می‌شود.

«انجمن داستان بیهقی» پیش‌تر با انتشار فراخوان از داستان‌نویسان فارسی‌زبان دعوت کرد با ارسال داستان کوتاه در این جایزه شرکت کنند. آثار ارسال‌شده در دو مرحله به داوری گذاشته می‌شوند و به افراد برگزیده هدایا و لوح تندیس بیهقی اهدا می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این فراخوان، شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر دو اثر برای داوری به دبیرخانه ارسال کنند. داستان‌های ارسالی باید حداکثر ۴۰۰۰ کلمه باشد و نباید در هیچ جایزه دیگری برگزیده شده باشد. همچنین مهلت ارسال آثار ۳۰ آذرماه تعیین شده و طبق اعلام برگزارکنندگان، این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند داستان‌های خود را از طریق پست الکترونیکی bayhaqistory @ gmail. com به دبیرخانه جایزه ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از دیگر جزییات فراخوان به سایت www. bayhaqi - story. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز