خبرگزاری کار ایران

انتشارات بازاریابی، دو کتاب تازه منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۶۷

" حس برند " و " بازاریابی یورشی " عنوان دو کتاب از نشر بازاریابی است که اخیرا منتشر و به بازار‌های کتاب آمده است.

ایلنا: " حس برند " و " بازاریابی یورشی " عنوان دو کتاب از نشر بازاریابی است که اخیرا منتشر و به بازار‌های کتاب آمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " بازاریابی یورشی " کتابی‌ست از دیوید موری و اسکات میلر که توسط علیرشا سالمی و نجف آبادی ترجمه شده است. همچنین در ذیل عنوان این کتاب آمده است " از قدرت استراتژی تهاجمی، برای نیل به اهدافتان استفاده کنید ".

این کتاب ۲۶۷ صفحه‌ای که با پیشگفتاری از پرویز درگی(مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی) همراه شده، سرفصل‌هایی همچون مدل مبارزه‌ی انتخاباتی را بپذیرید، کار قابل انجام را انجام بده، حرکت دادنی‌ها را حرکت بده، با حالت تهاجمی بازی کنید و… را شامل می‌شود.

" حس برند " عنوانی‌ست بر کتابی از مارتین لیندستروم که با ترجمه‌ی مریم عبدلی و زهرا ملازاده‌اردکلو زیر نظر بهرام خیری توسط نشر بازاریابی منتشر شده و باز هم با پیشگفتاری از پرویز درگی همراه شده است.

در تعریف این عنوان آمده است: " برندهای قدرتمندی را از طریق حس‌های لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی بسازید ". یک صنعت خانگی حرفه‌ای می‌شود، برخی شرکت‌ها آن را بهتر انجام می‌دهند، تمایز برند، حرکت برندسازی ۲بعدی به سوی برندسازی ۵ بعدی، تحریک بهبود و اتصال، خلق یک برند حسی و… از سرفصل‌های این کتاب به شمار می‌آیند.

" حس برند " در ۲۷۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه به بازار آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز