خبرگزاری کار ایران

تازه‌های نشر تیمورزاده منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۱

رموز امتحانی بیهوشی ۱ و ۲، کاربرد الکتروکاردیوگرام، الکتروکاردیوگرافی و راهنمای مطالعات بارداری و زایمان، از تازه‌های نشر تیمورزاده - طبیب است که اخیرا به بازار آمده است.

ایلنا: انتشارات تیمورزاده - نشر طبیب که در حوزه‌ی انتشار آثار تخصصی پزشکی بسیار فعال است، اخیرا تازه‌های خود را در چندین مجلد روانه‌ی بازار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " رموز امتحانی بیهوشی ۱ و ۲ " با عنوان دوم " کلیدهای نهفته دئر کتاب مرجع بیهوشی میلر " ٰ، یکی از تازه‌های این انتشارات است که در دو جلد به چاپ رسیده. این کتاب به همت رضا امین‌نژاد ترجمه و ویراستاری شده و کلیت کتاب زیر نظر هدایت‌اله الیاسی، علیرضا سلیمی، فرهاد صفری و سیدمحمدرضا هاشمیان گردآوری شده است.

خطر بیهوشی، ارزیابی‌های پیش از عمل، ملاحظات بیهوشی بیماری‌های همراه، اختلالات عصبی عضلانی و هایپترمی بدخیم، اصول اساسی ابزارهای پایش، پایش قلب عروقی، اکو کاردیو گرافی و… از عنواوین فصول این کتاب‌است.

از تازه‌های نشر طبیب؛ ویراست پنجم از کتاب " کاربرد الکتروکاردیوگرام " نیز به چاپ رسیده است. این کتاب توسط جان. آر. هامپتون نوشته شده و با مقدمه‌ای از سینا مردامند همراه شده. ترجمه‌ی این کتاب را نیز سپیده نورگستر و ویراست آن را محمد رضائیان عهده‌دار بوده.

در مقدمه این کتاب آمده: الکترو کاردیوگرام در دنیا امروز نه تنها یک روش پاراکلینیکی برای تشخیص بهتر بیماری‌های قلبی است بلکه جزئی از تشخیص اولیه بالینی محسوب می‌شود. خواندن الکتروکاردیوگرام آن هم به روش صحیح و سریع برای پزشکان متخصص گروه داخلی و حتی دستیاران و کارورزان نیز بعضا امری ضروری است و در راه تشخیص صحیح و به موقع بیماران قلبی یاری رسان است.

کتاب بعدی نیز که با عنوانی مشابه از همین نویسنده منتشر شده، ۱۵۰ مساله الکتروکاردیوگرافی است. این کتاب توسط انوش دهنادی‌مقدم و عباس صدیقی نژاد تهیه و به دست انتشار سپرده شده است.

یکی دیگر از تازه‌های نشر تیمورزاده - طبیب؛ ویراست بیست و سوم از کتاب راهنمای مطالعات بارداری و زایمان؛ ویلیام(پره تست) است که توسط مریم السادات سعادت یزدی و سیدمحمدرضا سیداحمدیان ترجمه شده است.

آناتومی و فیزیولوژی، دوران قبل از زایمان، لیبر و زایمان، جنین و نوزاد، دوره نفاس(پس از زایمان)، عوارض زایمانی، عوارض طبی و جراحی ازجمله فصول این کتاب را تشکیل می‌دهند که می‌تواند مورد توجه متخصصان این حوزه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز