خبرگزاری کار ایران

فراخوان جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۵

جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره شامل داستان کوتاه بزرگسال، داستان بلند بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو(نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک، ترانه و سرود است.

ایلنا: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان هنرمند دوازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره را تیرماه ۱۳۹۳ در استان کرمان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، بخش‌های این جشنواره شامل داستان کوتاه بزرگسال، داستان بلند بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو(نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک، ترانه و سرود است.

همچنین آثار ارسالی باید حول محورهای انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، دفاع مقدس و مقاومت، بیداری و اخوت اسلامی، فرهنگ، تمدن، عدالت و پیشرفت باشند.

هر هنرمند می‌تواند در بخش شعر حداکثر ۶ اثر و در بخش داستان ۳ اثر را ارائه کند و هر اثر باید مجزا در قالب فایل word و با اندازه قلم ۱۴ و نوع قلم B Mitra بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی ارسال شود.

برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگان که چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در ۳ نسخه ارسال کنند.

صفحات متون نیز باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.

درج کد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است. ثبت نام و دریافت کد رهگیری تنها از طریق سایت www. artfest. ir می‌سر خواهد بود.

همچنین حداکثر سن شرکت کنندگان تا زمان برگزاری جشنواره ۳۰ سال تمام تعیین شده است.(متولدین ۵/۴ / ۱۳۶۳ به بعد).
دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد کرد و هر فرد می‌تواند همزمان در همهٔ بخش‌ها شرکت کند و در صورت برگزیده شدن به صلاحدید داوران تنها یک اثر از هر هنرمند به عنوان اثر بر‌تر معرفی خواهد شد.

پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نمی‌شود و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است.

حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شرکت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.
آخرین مهلت ارسال آثار نیز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ و زمان برگزاری جشنواره: ۵ و ۶ تیرماه ۱۳۹۳ است.

علاقمندان پس از ثبت نام اینترنتی در جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها ارسال کنند و یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه جشنواره ۵-۸۴۱۷۲۲۰۴ - ۰۲۱، نمابر دبیرخانه جشنواره ۸۴۱۷۲۲۰۳-۰۲۱ و یا امور ادبی استانهای مرکز آفرینشهای ادبی ۸۴۱۷۲۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز