خبرگزاری کار ایران

«مثل یک بوم سفید» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۶

«مثل یک بوم سفید» نام مجموعه داستانی از معصومه میرابوطالبی است که به تازگی از سوی نشر روزنه منتشر و به بازار آمده است.

ایلنا: «مثل یک بوم سفید» نوشته‌ی معصومه میرابوطالبی، با ۱۲ داستان، هشتمین کتاب، از سری کتاب‌های «داستان ایرانی – مجموعه‌ی رنگین‌کمان - از طرف نشر روزنه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ دغدغه‌ی نویسنده در داستان‌های این مجموعه بیشتر روان آدم‌هاست و می‌توان گفت مخاطب با داستان‌هایی روانشناختی در این مجموعه روبه‌رو است. از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به شخصیت‌پردازی، توصیفات بکر، و نثر موجز نویسنده اشاره کرد.

اغلب داستان‌های ابوطالبی در فضاهای متفاوتی روایت می‌شوند. او نه تنها روایت‌گر جهان زنانه‌ی شخصیت‌هایش است بلکه در ساخت جهان مردانه شخصیت‌هایش نیز موفق است. مجموعه‌داستان «مثل یک بوم سفید» می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان ادبیات داستانی را به خود جلب کند.

این نویسنده متولد ۱۳۶۰ قم است و هم‌اکنون نیز در قم زندگی می‌کند؛ او کارشناسی ریاضی محض است. نوشتن را با داستان آغاز کرد و بعد به شعر و فیلمنامه و نمایشنامه هم رو آورد.
مثل بوم سفید اولین مجموعه داستان اوست

در پشت جلد آمده:

سال‌هاست میان ثانیه‌ها، ساعت‌ها و روزها گم شده‌اند و حالا کلمات آن‌ها را پیدا می‌کنند: آدم‌ها، رنگ‌ها، صداها و مرگ. کلماتی که مردی را می‌میرانند و شتری را می‌یابند. عشقی را می‌کشند و دلی را می‌ربایند. دنیایی را می‌سازند و عطری را در فضا می‌پراکنند. این جادوی کلمات نیست، زندگی آن‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز