خبرگزاری کار ایران

همخوانی کتاب " دوربرگردان " در خانه فرهنگ دکتر عظیمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۸

داستان‌های «دور برگردان» در فضاهایی کاملا شهری و اجتماعی رخ داده و به فرم داستان‌های موقعیت توصیف می‌شوند که در مواقعی مرز بین خیال و واقعیت پیدا نیست.

ایلنا: دومین نشست همخوانی کتاب در خانه فرهنگ دکتر عظیمی به کتاب " دوربرگردان " نوشته میثم کیانی اختصاص دارد که با حضور نویسنده اثر، منتقدان و دوستداران ادبیات ۱۹دیماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مضامین اجتماعی و موضوعات مرتبط با جنگ ازجمله ویژگی‌های شاخص کتاب دوربرگردان است. در بیشتر داستان‌های این مجموعه کشفی صورت می‌گیرد که با موضوعاتی چون مرگ، زندگی، یک شیء یا یک خاطره، خیالی می‌شود.

این مجموعه شامل ۱۰ داستان کوتاه به نام‌های «فال فسیل»، «خزیده تا آن گوشه‌ی حال»، «بهمن برای مُرده»، «دیوارهای دوار»، «شبیخون»، «چاقوی دسته زنجان کوهن»، «خواب انار»، «نت‌های خیس»، «سهم پاییز» و «چتر پایتخت» است.

داستان‌های «دور برگردان» در فضاهایی کاملا شهری و اجتماعی رخ داده و به فرم داستان‌های موقعیت توصیف می‌شوند که در مواقعی مرز بین خیال و واقعیت پیدا نیست. زاویه دید بیشتر داستان‌های این کتاب دانای کل محدود سوم شخص است.

این نشست ۱۹ دیماه، ساعت ۱۵در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی به نشانی میدان قدس - جنب شهرداری، کوی مهنا یک برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز