خبرگزاری کار ایران

کتاب «تافته جدا بافته» در دوشنبه‌های اندیشه نقد می‌شود

کد خبر : ۱۳۸۰۳۲

در ادامه سلسله نشست دوشنبه‌های کتاب اندیشه، کتاب «تافته جدا بافته» نوشته محمد باقر‌پور امینی دوشنبه ۳۰ دی ماه معرفی و نقد می‌شود.

ایلنا: تافته جدا بافته؛ روایتی در قالب نامه و گزارشی از یک گفتمان اعتقادی میان تفکر اصیل شیعی و جریان نوپای سلفی است که با محور قرآن، شش موضوع اصلی را به چالش کشانده و ضمن اشاره به کژروی سلفیان وهابی در باور و رفتار، از سنت نبوی(ص) حقیقت را به نمایش گذارد.

به گزارش ایلنا، این کتاب، حکایت برجستگی، نبوغ، تکلیف مداری، نشاط علمی و مؤثر بودن جوانی به نام(احسان) به عنوان شخصیت محوری متن است که از نگاه شش راوی اصلی در موقعیت‌های مختلف توصیف می‌شود.

کتاب با نامه‌هایی از دوست احسان درباره تکفیر آغاز می‌شود و در پنج فصل دیگر، یادداشت‌های پدر، همسر، روحانی، استاد و همسفر احسان، درباره موضوعاتی چون تجسیم و تشبیه، توحید و شرک، توسل، شفاعت، زیارت و تبرک ارائه می‌شود.

این برنامه با مشارکت کانون اندیشه جوان روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۶۶۰۳۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز