خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب " مرده ریگ " در فرهنگسرای ملل

کد خبر : ۱۴۰۶۹۱

جشن تولد کتاب " مرده ریگ " در فرهنگسرای ملل ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

ایلنا: مراسم رونمایی از کتاب " مرده ریگ " با همکاری انتشارات ققنوس و هیلا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این برنامه با حضور بلقیس سلیمانی، فرحناز علیزاده، فرید قدمی، نوری ایجادی، ابوالفضل نجاری و نویسنده کتاب محمدرضا سالاری برگزار می‌شود.

بلقیس سلیمانی نویسنده و منتقد ادبی معاصر ایرانی است. کتاب‌های " بازی آخر بانو "، " بازی عروس و داماد " و " خاله بازی " از آثار اوست که همگی بیش از پنج بارتجدید چاپ شده‌اند و رمانبازی آخر بانو برنده جایزه ادبی مهرگان و بهترین رمان بخش ویژه جایزه ادبی اصفهان در سال ۱۳۸۵ شده‌است.

فرید قدمی، نویسنده‌ی رمان‌های «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می‌دوئه می‌بینی؟»(نشر افراز، ۱۳۹۱) و «مایا یا قصه‌ی آپارتمانی در خیابان کریم خان»(نشر هیلا، ۱۳۸۸) است.

این رمان داستان زندگی مردی را توصیف می‌‎کند که در طی یک سفر می‌میرد. به گفته محمدرضا سالاری این اثر ازمضامین اجتماعی بهره برده است، در این داستان با مرگ کوروش، روایت داستان برعهده افرادی قرار می‌گیرد که درگیر با زندگی او هستند. به این ترتیب دو زن و سه مرد از زاویه‌های مختلف و در واقع از دید خود، داستان را توصیف می‌کنند.

رمان " مرده ریگ " در ۸۷ صفحه، با شمارگان ۶۶۰ نسخه، به قیمت چهار هزار تومان از سویانتشارات هیلا منتشر شد.

علاقمند برای حضور در این نشت می‌توانند به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه یا با شماره ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز