خبرگزاری کار ایران

سی کتاب کمیک استریپ به مرحله چاپ رسید

کد خبر : ۱۴۳۹۱۲

با تلاش مرکز تولید انیمیشن، سی کتاب کمیک استریپ با مضامین مختلف دفاع مقدس، زندگی پهلوانان، زندگی حضرت امام، افسانه‌های تاریخی به مرحله چاپ رسید.

ایلنا: در میان کتاب‌های کمیک استریپ با موضوع دفاع مقدس ۵ کتاب با عنوان «لبخند لشگر» به زندگی شهید خرازی، «خورشید زنده است» به زندگی شهید جهان آرا، «معبر آفتاب» به زندگی شهید بابایی، «نقش صبح» به زندگی شهید چمران، «بهاری دیگر» به زندگی شهید باقری می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، این مجموعه همچنین شامل۲ جلد کتاب درباره زندگی امام(ره) با عنوان «بت شکن»، و ۱۲جلد که مجموعه پهلوانان را تشکیل می‌دهد، می‌شود. این آثار با عناوین «پهلوان شیر دل» در مورد زندگی پهلوان می‌رکاشی، «پهلوان سربدار» در مورد زندگی پهلوان عبدالرزاق، «جوانمرد» در مورد زندگی پهلوان مفرد، «پیلتن» در مورد زندگی پهلوان مالانی، «والی دادگر» در مورد زندگی پهلوان اسد، «مرد بیدار» درمورد زندگی پهلوان مازار، «ناجی کاروان» در مورد زندگی پهلوان عبدالله، «سردار ایرانی» در مورد زندگی پهلوان ساوی، «پهلوان غریب» در مورد زندگی پهلوان صادق قمی، «رسم پهلوانی» در مورد زندگی پهلوان پوریای ولی و «جهان پهلوان» در مورد بخشی از زندگی جهان پهلوان تختی است.

همچنین کتاب «پسر مظاهر»، دو جلد «افسانه سرزمین زمان» و «پرواز پادشاه» که برداشتی فانتزی از داستان‌های شاهنامه هستند و در ‌‌نهایت «چهارصد» که در مورد عوالم و رویاهای یک پسر بچه مریض است مجموعه دیگری از کمیک استریپ‌ها به شمار می‌رود.

همچنین؛ ۲۶ قسمت از مجموعه انیمیشن ۵۲ قسمتی «بابیلو» به کارگردانی امید خوش نظر به طور کامل آماده است و مراحل نهایی را طی می‌کند.

امید خوش نظر در این انیمیشن از تکنیک سه بعدی کامپیوتری استفاده کرده، همچنین انیمیشن بابیلو دارای دو شخصیت اصلی و حدود ۷ کاراکتر فرعی است.

مخاطبان مجموعه انیمیشن ۵۲ قسمتی «بابیلو» گروه سنی ۲ تا ۶ سال را دربرمی‌گیرد، البته مخاطبان این اثر می‌توانند کودکان بالای ۶ سال نیز باشند.

این اثر کاری بدون دیالوگ است و تنها در بخش‌هایی صدای پدربه صورت نریشن به گوش می‌رسد که فرزندان خود را راهنمایی می‌کند.

مجموعه انیمیشن «بابیلو» داستان یک خواهر و برادر به نام‌های بابی و لو است که در اتاق خود همراه با عروسک‌‌هایشان بازی می‌کنند و در هر قسمت شاهد وقوع ماجرایی هستیم که این دو برای حل آن مشکل و یا مساله وارد فضای خیالی می‌شوند. در این میان عروسک‌‌هایشان زنده می‌شوند و با کمک آن‌ها مشکل و مساله موجود را حل و بر طرف می‌کنند.

عوامل اجرایی این انیمیشن عبارتند از: نویسنده: آرش کریمی، کارگردان، مجری طرح و تدوینگر: امید خوش نظر، کارگردان هنری و سوپروایزر انیمیشن: علیرضا رشیدی، مدیر تولید: سمیه محمدی، کارگردان فنی: مهدی درویشیانی، انیماتور‌ها: امیر باصفا، مهدی درویشانی و نظیر شریفیان، رِندر و کامپوزیت: نادر صادقی، آهنگساز: علی معتمدی، نریتور: پویان مقدم و صداگذاران: صادق تسبیحی و بهروز نصر اصفهانی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز