خبرگزاری کار ایران

سی‌ام بهمن ماه برگزار می‌شود:

نکوداشت ملک الشعرای تعزیه ایران در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب

کد خبر : ۱۴۶۰۲۱

مراسم تجلیل از تعزیه سرای نامی معاصر، غلامعلی نادعلی‌زاده متخلص به نادی دامغانی چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ایلنا؛ مراسم نکوداشت غلامعلی نادعلی‌زاده چهارشنبه سی‌ام بهمن ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سرچشمه در راستای نکوداشت هنرمندان عاشورایی، مراسم تجلیل از تعزیه سرای نامی معاصر، غلامعلی نادعلی‌زاده متخلص به نادی دامغانی چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش در مراسم مذکور ضمن سخنرانی برخی شخصیت‌های صاحب نام فرهنگ و ادب و هنر، بخش‌هایی از تعزیه‌های نگارش یافته توسط این هنرمند برجسته اجرا خواهد شد.

گفتنی است نادی دامغانی متولد ۱۳۲۰ در روستای بق دامغان، از سن پنج سالگی تحت آموزش پدرش مرحوم ملا رمضان و نیز عباسعلی نظم آرا وارد عرصه تعزیه شد و مدت ۶۵سال به عنوان تعزیه گردان، معین البکاء و تعزیه خوان در این حوزه فعالیت داشته است.
همچنین این شاعر، هنرمند و محقق عاشواریی تاکنون دویست و چهل مجلس تعزیه به رشته تحریر درآورده و کتاب‌هایی چون «رفرف عشق» و «نامه تعزیت» از جمله آثار اوست.

خاطرنشان می‌شود مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی به نشانی پائین‌تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان شهید صیرفی‌پور، پذیرای عموم علاقمندان در این مراسم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز