خبرگزاری کار ایران

سمینار و نمایشگاه اسناد تاریخی هشتادمین سالگرد روابط ایران و دانمارک

کد خبر : ۱۴۶۴۱۶

سمینار و نمایشگاه اسناد تاریخی هشتادمین سالگرد برقراری رسمی روابط ایران و دانمارک با حضور سفیر دانمارک در ایران برگزار می‌شود.

ایلنا: مرکز آموزش و پژوهش وزارت امورخارجه؛ سمینار و نمایشگاه اسناد تاریخی هشتادمین سالگرد روابط ایران و دانمارک را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، سمینار و نمایشگاه اسناد تاریخی هشتادمین سالگرد برقراری رسمی روابط ایران و دانمارک از سلسله نشست های بزرگداشت تاریخ روابط خارجی، دوشنبه، ۵ اسفند برگزار می‌شود.

در نخستین نشست این برنامه با موضوع " نگاهی به روابط تاریخی و سیاسی ایرن و دانمارک "، دکتر تورکیلد بوگ معاون ریاست نمایندگی سفارت دانمارک در تهران، دکتر کاظم بیگی استاد گروه تاریخ و تمدن دانشگاه تهران، آندرس کریستین هوگارد سفیر دانمارک در تهران و مرتضی دامن پاک جامی سفیر سابق ایران در دانمارک و معاون مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی سخنرانی می کنند.

دومین نشست نیز به بررسی " روابط اقتصادی و فرهنگی ایران و دانمارک " می‌پردازد و علی اکبر جوکار رییس اداره اول شمال و شرق اروپای وزارت امور خارجه، دکتر کلاوس پترسن معاون دپارتمان شرق شناسی دانشگاه کپنهاک، دکتر جواد نیستانی استاد گروه باستان شناسی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر همینگ یورگنسن استاد دانشگاه کپنهاک و شرق شناس حضور دارند.

این سمینار از ساعت ۱۴ تا ۳۰/۱۷ روز دوشنبه، ۵ اسفند و به کوشش مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امورخارجه و سازمان ایرانی مجامع بین المللی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز