خبرگزاری کار ایران

طلسم آثار عباس معروفی بالاخره شکست؛

" سمفونی مردگان " مجوز تجدیدچاپ گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۷۱

مجوز تجدید چاپ و پخش رمان " سمفونی مردگان " از دفتر توسعه‌ی کتاب و کتابخوانی دریافت شده و به زودی این رمان منتشر می‌شود.

ایلنا: بعداز گذشت چند سال که آثار عباس معروفی ممنوعیت چاپ پیدا کرده و حتی با فروش آن در برخی کتاب‌خانه‌ها برخورد شده بود، مجوز تجدید چاپ رمان پرفروش " سمفونی مردگان " از سوی ارشاد صادر شد.

احمد تهوری؛ ‌ مدیر روابط عمومی نشر ققنوس ضمن اعلام این خبر به ایلنا گفت: ما مجوز تجدید چاپ و پخش رمان " سمفونی مردگان " را از دفتر توسعه‌ی کتاب و کتابخوانی دریافت کرده‌ایم و به زودی نسبت به انتشار آن اقدام خواهیم کرد.

وی در مورد سایر آثار معروفی که عبارتند از " ذوب شده "، " پیکر فرهاد "، " سال بلوا " و… پاسخ داد: پیگیر صدور مجوز سایر آثار ایشان نیز هستیم اما هنوز حکم تازه‌ای دراین باره به ما ابلاغ نشده است.

تهوری گفت: قطعا رویکرد مسوولان امور فرهنگی و اداره‌ی کتاب به بازنشر آثار معروفی مثبت است؛ وگرنه سمفونی مردگان هم مجوز نمی‌گرفت. با این حساب این امید وجود دارد که رفته رفته ممنوعیت‌ انتشار سایر کتاب‌های معروفی نیز لغو شود.

سمفونی مردگان؛ رمان بسیار ستوده شدهٔ عباس معروفی، حکایت شوربختی مردمانی است که مرگی مدام را به دوش می‌کشند و در جنون ادامه می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز