خبرگزاری کار ایران

مشارکت اورژانس، آتش‌نشانی، مترو، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۰۷

نشست کمیته رفاهی و هماهنگی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران برگزار شد

ایلنا: اولین نشست هماهنگی کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعضا سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران روز گذشته(۲۴ اسفند) با حضور نیکنام حسین‌پور، مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار و اعضا سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ نیکنام حسین پور، مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمام سازمان‌ها و نهادها درخواست کرد تا مشکلات و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

در این نشست هماهنگی‌های لازم برای حضور اورژانس، آتش‌نشانی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مترو، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، برق و… انجام شد.

همچنین با هماهنگی‌های کمیته تسهیلات رفاهی و هماهنگی سازمان‌ها و نهادها با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، مقرر شد تعدادی از بیمارستان‌ها در سطح شهر بصورت آماده باش در نمایشگاه معرفی شوند.

بر اساس این گزارش، قرار شد شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور تسهیل رفت و آمد مراجعان و بازدیدکنندگان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام به اختصاص خطوط و اتوبوس‌های ویژه از ۵ میدان هفت تیر، راه‌آهن، میدان آزادی، میدان خراسان و میدان صنعت به سمت مصلی تهران و بالعکس نماید. همچنین با هماهنگی ستاد اجرایی قرار شد تعداد میادین به ۱۲ میدان افزایش یابد.

همچنین هماهنگی‌های لازم با شرکت ملی پالایش و پخش تهران به منظور تامین سوخت سیستم‌های برودتی مصلی انجام شد و مقرر شد در این خصوص هماهنگی‌های لازم بعمل آید.

در این جلسه مقرر شد هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی، سلامت و… تهیه و پس از ابلاغ به ستاد اجرایی توسط ستاد نمایشگاه به واحدهای مربوطه ابلاغ شود.

در این نشست مشترک تصمیم گرفته شد طبق سنوات گذشته کلیه ناشران و شرکت کنندگان نمایشگاه نسبت به تجهیز غرفه‌های خود به کپسول‌های آتش‌نشانی و سایر مواد لازم اقدام کنند. همچنین مقرر شد سازمان مذکور نسبت به برگزاری چند دوره کوتاه مدت آموزشی برای ناشران اقدام کند. همچنین قرار شد اعضا ستاد بحران نمایشگاه در اسرع وقت بازدید میدانی از نمایشگاه داشته باشند و نقاط آسیب‌پذیر شناسایی و در رفع آن‌ها اقدام شود و تا اوایل اردیبهشت نیز نسبت به برگزاری یک مانور در سطح نمایشگاه اقدام نماید تا آمادگی نیروها مورد آزمون قرار گیرد.

براساس مصوبات این جلسه، ۳۰ دستگاه ون و مینی‌بوس به انتقال رایگان بازدیدکنندگان در نمایشگاه می‌پردازند. همچنین یک دستگاه ون مخصوص جانبازان و معلولان نیز در جنب درب شماره ۱ نمایشگاه به سرویس دهی خواهد پرداخت.

در جلسه این جلسه نیکنام حسین پور مدیرکمیته هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای تسهیلات رفاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، محمدعلی آرمان‌فر معاون آمادگی، عملیات و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران، امیر مهدیانی مدیر منطقه ۶ آتش نشانی، نصرالله حیدری دبیر اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سید مجتبی حسینی مدیر کل امور بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، شاهین محمدی یگانه سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران، محمد کاظم اکبری مدیر امور مناطق سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، فرهاد استاد عظیم دبیر کمیته حمل و نقل ترافیک، سرهنگ شهاب همتی فرماد یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری، حمیدرضا خواجه‌زاده مدیر معاون بهره‌برداری منطقه برق فردوسی، حمیدرضا جنیدی نماینده جمعیت هلال احمر، ناصر حاج حسینی نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ۷ و رضا ولی‌زاده نماینده اورژانس تهران در محل ستاد پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز