خبرگزاری کار ایران

تدوین آیین‌نامه جدید برای انتخاب غرفه برتر در نمایشگاه کتاب تهران

کد خبر : ۱۵۷۱۶۲

مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تدوین شیوه نامه جدید برای انتخاب غرفه برتر شامل زیباسازی غرفه‌ها و پایبند بودن غرفه‌داران به ضوابط و مقررات نمایشگاه خبر داد.

ابولفضل عربشاهی مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر از تدوین و تنظیم آیین‌نامه جدید برای انتخاب غرفه برتر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: در حال تدوین شیوه نامه جدید برای انتخاب غرفه برتر در این دوره از نمایشگاه هستیم که به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های گذشته، شیوه نامه جداگانه‌ای برای بخش ناشران بین‌المللی و ناشران داخلی وجود داشت اما امسال یک شیوه نامه کلی برای تمامی غرفه‌ها در نظر گرفته شده است. هم اکنون کمیته مستقلی برای تدوین و تنظیم این شیوه نامه تشکیل شده است و نگارش آن در مراحل پایانی قرار دارد. این شیوه نامه جدید پس از تصویب معاونت امور فرهنگی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر درباره ویژگی‌های این شیوه نامه جدید گفت: معیارهای ما برای انتخاب غرفه برتر در این دوره از نمایشگاه به طور کلی در دو بخش سلبی و ایجابی طبقه‌بندی می‌شود. بخش ایجابی به زیباسازی غرفه‌ها و پایبند بودن غرفه‌داران به ضوابط و مقررات نمایشگاه تاکید دارد. بخش سلبی نیز شامل مواردی می‌شود که نمره منفی را برای ناشران ثبت می‌کند.

عربشاهی ادامه داد: در انتخاب غرفه برتر با توجه به این معیارها و مجموع امتیازاتی که هر یک از غرفه‌ها کسب کرده‌اند، به داوری پرداخته می‌شود و بر اساس آن از برترین ناشران قدردانی و تجلیل خواهد شد.

وی درباره زمان اعلام این شیوه نامه گفت: در تلاش هستیم تا با نهایی کردن بندهای این آیین‌نامه قبل از آغاز نمایشگاه آن را اعلام کنیم.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز