خبرگزاری کار ایران

عرضه فیلمنامه انیمیشن‌های بزرگ دنیا در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۲۱

فیلمنامه‌های انیمیشن مطرح جهان شامل «مورچه‌ای به نام زی»، «کونگ فو پاندا» و «کرولاین»، «بالا»، «شرک ۱» و «شیر شاه»، «داستان اسباب بازی‌های ۱» و «آقای فاکس شگفت انگیز»، «ابر ذهن» با ترجمه سحر سرخوش و «وال - ‌ای» به شکل مجموعه کتاب عرضه می‌شوند.

مرکز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری دو مجموعه کتاب تخصصی در زمینه انیمیشن را با عناوین مجموعه «پویا نامه» و مجموعه «پویا نگاری» تولید کرده است.

به گزارش ایلنا؛ سید مسعود صفوی مدیر این مرکز با اعلام این خبر گفت: در مجموعه «پویا نامه» فیلمنامه‌های انیمیشن مطرح جهان شامل «مورچه‌ای به نام زی» با ترجمه نریمان افشاری، «کونگ فو پاندا» و «کرولاین» با ترجمه دنیا بیدار، «بالا»، «شرک ۱» و «شیر شاه» با ترجمه خدیجه زورجینی، «داستان اسباب بازی‌های ۱» و «آقای فاکس شگفت انگیز» با ترجمه نرگس اسماعیل‌زاده اسدی، «ابر ذهن» با ترجمه سحر سرخوش و «وال - ‌ای» با ترجمه فائزه اثنی عشری به شکل مجموعه کتاب عرضه می‌شوند.

وی ادامه داد: این مجموعه که برای اولین بار تولید شده است به نمایشنامه نویسان برای نگارش فیلمنامه انیمیشن کمک زیادی می‌کند.

وی اضافه کرد: مجموعه «پویا نامه» برای چاپ به اتشارات سوره مهر سپرده شده است. در هر یک از کتاب‌های این مجموعه تصاویر و اطلاعات کاملی از انیمیشن‌های نام برده ذکر شده است.

وی با معرفی این مجموعه اضافه کرد: «ترکیب بندی در انیمیشن» با ترجمه علی مرادی غیاثآبادی، «استاپموشن فریم به فریم» با ترجمه سلما محسنی اردهالی، «ابزار انیمیشن آموزگاران» با ترجمه مهرداد علمداری، «انیمه و کتاب‌های تصویری» با ترجمه نفیسه موسوی، «جام فولی: هنر صدا برای فیلم، بازی و انیمیشن» با ترجمه مهناز باقری، «مصاحبه با انیماتور‌ها، تهیه کنندگان و دیگران» با ترجمه سمیه برادران محمدی، «زندگی من با هزاران شخصیت» با ترجمه مریم تقی بیگی، «ساخت کمیک» و «شناخت کمیک» با ترجمه فرزانه سالمی، «فیلمنامه نویسی انیمیشن» با ترجمه هرمز حقیقی، «از طراحی تا کارگردانی» با ترجمه هرمز حقیقی و «کارتون مدرن» با ترجمه مریم تقی بیگی آثاری هستند که در قالب مجموعه «پویا نگاری» عرضه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز