خبرگزاری کار ایران

اصغر نوری با چهار کتاب جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

کد خبر : ۱۶۲۷۷۹

در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران چهار کتاب از اصغر نوری مترجم آثار فرانسوی زبان، عرضه می‌شود.

یکی از آثاری که با ترجمه اصغر نوری در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود «دروغ سوم» نوشته‌ی آگوتا کریستف، نویسنده، شاعر، رمان‌نویس و دراماتورژ مجارستانی ساکن سوئیس است. این کتاب جلد سوم از سه‌گانه‌ی این نویسنده است که دو جلد دیگر آن پیش از این توسط همین مترجم ترجمه و منتشر شد. این سه گانه از سوی نشر مروارید منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کتاب دیگر اصغر نوری نوشته‌ی نویسنده‌ی چینی و برنده جایزه‌ی نوبل، مو یان است که شامل دو داستان بلند است که با عنوان کلی «گوساله و دونده‌ی دوی استقامت» از سوی نشر نگاه در نمایشگاه ارائه می‌شود.

همچنین نشر دیبایه، از این مترجم، «والس تصادفی» را منتشر می‌کند که شامل دو نمایشنامه از ویکتور هاییم، نویسنده‌ی فرانسوی است. قابل ذکر است که پیش از این از همین نویسنده کتاب «ویولون‌هایتان را کوک کنید» با ترجمه همین مترجم از سوی نشر نیلا منتشر شده بود.

بیدگل نیز امسال کتاب جدیدی از اصغر نوری به نمایشگاه کتاب می‌آورد که شامل دو نمایشنامه از نمایشنامه نویس مشهور فرانسوی، ژان کلود کریر است با عناوین: تراس و روال عادی. این دو نمایشنامه قبلا با همین ترجمه توسط دکتر محمدرضا خاکی روی صحنه رفته‌بود که اکنون در قالب کتاب وارد بازار نشر می‌شود.

همچنین نشر افزار چاپ دوم دو کتاب از ترجمه‌های اصغر نوری را با عناوین «محله‌ی گمشده» که رمانی‌است از پاتریک مودیانو و «دو نمایشنامه» از فرناندو آرابال را در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌کند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز