خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران با مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب دیدار کردند

کد خبر : ۱۶۳۰۶۷

فرماندار استان تهران شب گذشته(۶ اردیبهشت‌ماه) با مدیران برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدار کرد و به بحثو گفت‌و‌گو درباره برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی پرداخت.

شب گذشته(۶ اردیبهشت)؛ فرماندار تهران با مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب دیدار کرد.

به گزارش ایلنا؛ در این دیدار برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران، محمد اله‌یاری معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی، مسعود شهرام‌نیا قائم مقام نمایشگاه، همایون امیرزاده مشاور فرهنگی و اجرایی معاونت فرهنگی، محمدرضا وصفی مدیر کمیته بین‌الملل و نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته رفاهی، عیسی فرهادی فرماندار استان تهران را همراهی می کردند.

در این جلسه مشترک مدیران نمایشگاه برخی از مشکلات برگزاری نمایشگاه چون ترافیک شهری در اطراف مصلی امام خمینی(ره)، هماهنگی با نیروی انتظامی، تامین سوخت مورد نیاز برای سیستم‌های برودتی را مطرح کردند و خواستار همکاری هر چه بیشتر فرمانداری تهران برای حل این مشکلات شدند.

عیسی فرهادی استاندار تهران نیز در این جلسه ضمن برشمردن برخی از مشکلات برگزاری نمایشگاه اعلام کرد: فرمانداری تهران آماده همکاری با مسئولان برگزاری نمایشگاه برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد مهم فرهنگی است.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز