خبرگزاری کار ایران

فرشته نوبخت «خواب آفتاب» را به پایان رساند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۳۶۲

در دولت قبل رمان سیب ترش بعد از پنج ماه که در ارشاد بود با ۳۸ مورد اصلاحیه مجوز گرفت.

فرشته نوبخت ضمن تاکید بر نداشتن کتاب جدیدی در نمایشگاه کتاب امسال گفت: قرار بود رمان جدیدم با عنوان «از همان راهی که آمدی برگرد» به نمایشگاه کتاب برسد ولی از آنجا که مشغله ناشر یعنی نشر زاوش زیاد بود؛ نتوانست به موقع آن را به نمایشگاه برساند و حالا هم می‌گویند تا اواسط تابستان طول می‌کشد.

نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: رمان دیگری دارم که آماده‌ی چاپ است اما منتظر هستم کار قبلی‌ام منتشر شود و بعد آن را به ناشر تحویل دهم. نام این رمان «خواب آفتاب» است و کار نوشتن آن با تازگی تمام شده است و به محض انتشار «از همان راهی که آمدی» آن را هم به ناشر تحویل می‌دهم.

وی ادامه داد: رمان دیگری هم دارم که در دست تالیف است و درباره‌ی یک شخصیت شیزوفرن است و تقریبا دو سوم آن را نوشته‌ام اما هنوز برایش عنوانی پیدا نکردم.

نوبخت در پایان گفت: امیدوارم رمان‌هایی که به زودی به ارشاد می‌فرستم زود مجوز بگیرند و مهم‌تر از آن مثل رمان‌های قبلی‌ام سلاخی نشود. در دولت جدید هنوز کتابی به ارشاد نداده‌ام اما در دولت قبل رمان سیب ترش بعد از پنج ماه که در ارشاد بود با ۳۸ مورد اصلاحیه مجوز گرفت و «از همان جایی که آمدی» هم بعد از همین مدت ۲۵ مورد اصلاحیه خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز