خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و هنری:

اختلاف بین ورثه خانه سیمین و جلال ربطی به شهرداری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۵۰

رئیس شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و هنری اعلام کرد: شهرداری پول خانه سیمین و جلال را کامل پرداخته کرده و اختلاف بین ورثه ربطی شهرداری تهران ندارد.

رئیس شرکت توسعه فضاهای فرهنگی هنری می‌گوید که پول خانه سیمین وجلال کامل پرداخت شده و اگر اختلافی بین وراثوجود دارد؛ ربطی به شهرداری تهران ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ خلیل راحتی در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون آخرین وضعیت خانه سیمین و جلال گفت: اگر ما منزل سیمین و جلال را نمی‌خریدیم یک شرکت خصوصی آن‌را می‌خرید و امکان داشت تبدیل به ساختمان جدید شود.

وی ادامه داد: این ساختمان بیش از ۳۰ سال قدمت دارد و برای استحکام آن نیاز بود که لوازمش خارج شود تا خانه مستحکم شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از خروج انبار تمام آنها کد گذاری فیلمبرداری و بسته بندی شده است؛ گفت: این ملک قیمت‌گذاری شد و شهرداری تهران پول آن را تمام و کمال پرداخت کرد حال اگر بین ورثه اختلافی وجود دارد مرجع رسیدگی به این اختلاف شهرداری نیست و باید دادگاه تعیین کند و اگر بازهم یکی از طرفین شکایت کرد این شکایت به شهرداری باز نمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این خانه قطعا تبدیل به موزه ادبیات می‌شود؛ گفت: طراحی‌ها و بررسی‌ها در حال انجام است و قرار است این خانه که زمانی پاتوق اهالی ادبیات ایران بود؛ تبدیل به خانه ادبیات ایران شود و حتی روز پنجشنبه گذشته اعضای شورای شهر از این خانه بازدید کردند.

این نشست خبری همچنان درحال برگزاری و خبرهای تکمیلی ارسال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز