خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان:

۹۰ درصد از مصوبات حوزه کتاب و کتابخوانی در اصفهان اجرایی شده‌است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۰۵

در صورت تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز می‌توانیم شاهد رشد کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی باشیم.

مدیرکل کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از اجرایی شدن بیش از ۹۰ درصد مصوبات کمیته‌های دائمی نهضت مطالعه مفید در سال ۱۳۹۲ در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری در نشست کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان دهاقان اظهار داشت: باوجود افزایش هزینه‌ها و کمبود اعتبارات دولتی برگزاری جلسات نهضت مطالعه مفید در واقع برای هم‌افزایی و جذب خیرین کتابخانه‌ساز مهم و تاثیرگذار است.

وی خواستار معرفی افراد برای تأسیس انجمن خیرین کتابخانه ساز شد و افزود: در صورت تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز می‌توانیم شاهد رشد کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی باشیم.

یاوری با اشاره به تغییر سلایق مردم در مطالعه گفت: در حال حاضر مردم بیشتر به مطالعه در فضاهای مجازی و اینترنت گرایش دارند که در همین راستا مجموعه بوستان یار مهربان مستمل بر هفتصد عنوان کتاب الکترونیکی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی آماده‌سازی شده است.

دبیر کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید استان، کتابخانه‌های آیت الله خرد دهاقان را یکی از کتابخانه‌های ارزشمند استان عنوان کرد و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از پتانسیل‌های موجود استفاده مناسب شود.

در این نشست درخصوص احداثکتابخانه استاندارد و مفید در شهرستان، جایگزین کردن کتاب‌های جدید و به روز در کتابخانه‌های شهرستان، افزایش ساعات کار کتابخانه شهرستان در ایام امتحانات برای دانش آموزان، در اختیار قرارگرفتن سالن مطالعاتی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان برای معلمین و استادان، اهدا ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه شهرگلشن و الکترونیک کردن کتابخانه‌های شهرستان پیشنهاداتی ارائه و مصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز