خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب تاریخ دوبله در گالری روژ

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۷۸

مراسم رونمایی از کتاب تاریخچه کامل دوبله به فارسی با حضور اساتید برجسته دوبله عصر جمعه ششم تیرماه در گالری روژ برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی از کتاب تاریخچه کامل دوبله به فارسی؛ عصر جمعه ششم تیرماه در گالری روژ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ کتاب تاریخچه کامل دوبله به فارسی در دوجلد مشتمل بر ۱۴۴۵ صفحه توسط انتشارت کتاب کوله پشتی به چاپ رسیده است.

این کتاب باز گو کننده سیر تاریخی دوبله فیلم در ایران از شیوه‌های ابتدایی و اولیه استفاده از دیلماج‌ها تا دوبله فیلم به فارسی در کشورهای خارجی ازجمله هند، مصر، شوروی، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، امریکا و آلمان را شامل می‌شود. ضمن اینکه دوبله فیلم درایران در هر دهه از دهه ۲۰ تا دهه ۹۰ را به همراه فیلمهای نمایش داده شده در هر سال و بهترین نمونه‌های دوبله در هر سال را معرفی می‌کند.

بخش‌های دیگر کتاب شامل صد دوبله درخشان و صد گوینده برگزیده است که شناسنامه دوبله فیلم‌ها و معرفی مدیران دوبلاژ و گویندگان برگزیده را دربرمی‌گیرد. بخش انتهایی کتاب بیوگرافی و معرفی گویندگان تاریخ دوبله تا امروز، همراه با عکس‌های دیدنی و خاطره انگیز قدیمی را شامل می‌شود.

این کتاب حاصل سالها تحقیق احمد ژیرافر نویسنده کتاب است که با پشتیبانی و حمایت انتشارات کتاب کوله پشتی به چاپ رسیده است.

این مراسم در روز جمعه ششم تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری روژ واقع در شهرک غرب(میدان صنعت)، خیابان حسن، سیف کوچه دوم، پلاک ۷ برپا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز