خبرگزاری کار ایران

برای دوره دوم ریاست حوزه هنری؛

مومنی شریف ابقاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۵۴

اگر سیستمی آگاه باشد می‌تواند به هدف خودش نزدیک شود اما وقتی زمین‌گیر باشد و نتواند حرکت کند این سیستم فربه می‌شود و قدرت حرکت را از دست می‌دهد.

مراسم ابلاغ حکم دوره دوم ریاست محسن مومنی شریف در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ سیدمهدی خاموشی(رئیس سازمان تبلیغات اسلامی) در مراسم ابقاء حکم ریاست محسن مومنی شریف بر حوزه هنری با بیان مطالب و نکته‌هایی در باب ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: آقای مومنی شریف نکته هایی از نگاه درون سیستمی درباره حوزه هنری بیان داشتند و من نیز از نگاه برون سیستمی مطالبی را عرض می‌کنم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر چابکسازی سیستم حوزه هنری برای ارائه خروجی درست، عنوان کرد: اگر سیستمی آگاه باشد می تواند به هدف خودش نزدیک شود اما وقتی زمین گیر باشد و نتواند حرکت کند این سیستم فربه می‌شود و قدرت حرکت را از دست می‌دهد. اینجاست که می‌بینید میزان اعتباراتی که حوزه هنری از بودجه و دولت دریافت می‌کند قابل مقایسه با نهادهای دیگر نیست. اما می بینید که وقتی حوزه هنری تولید آثار فاخر و ارزشمند می‌کند خودش راهش را باز می کند و منشاء اثر می‌شود. تنها هم بحثادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیست. محصولات جانبی شکرستان یک نمونه دیگر است و باید این میدان‌ها را گسترش بدهیم.

وی گفت: کتاب و تولیدات مفهومی در حوزه هنری از اهمیت زیرساختی فوق العاده ای برخوردار است و اگر در تولید ادبیات و فعالیت‌های مفهومی بیشتر تلاش کنیم حتما در شاخه های دیگر آثارش را مشاهده می‌کنیم.

وی با تاکید بر ادامه تولیدات ارزشی در حوزه هنری، گفت: توجه به رسانه نیز بسیار مهم است. لشگر ارهابی‌ها با برنامه قتل انسان‌ها را فیلمبرداری و عرضه می‌کنند و مراقب باشیم از آن ها رودست نخوریم. کمپانی خبر پراکنی انگلیس نیز در حال حاضر با استفاده از قدرت رسانه‌ای‌اش در رابطه با تجزیه عراق فعالیت می‌کند. امروز رسانه‌های همسو با انقلاب اسلامی و اهداف حوزه هنری بسیار زیاد است. استفاده از ظرفیت رسانه ای در حوزه هنری باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم حکم ابقاء ریاست محسن مومنی شریف در حوزه هنری از سوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی به وی اهدا شد.

همچنین اکبر ناظمی پیش کسوت عکاسی دو تابلوی عکس خود با موضوعات آیینی را به محسن مومنی شریف و محمد حمزه زاده تقدیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز