خبرگزاری کار ایران

با شعرخوانی ناصر فیض و سعید بیابانکی؛

شب شعر طنز در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۵۰

برج میلاد تهران در ادامه برنامه‌های فرهنگی و ادبی خود، از تابستان امسال نشست‌های شعر، طنز و ترانه خوانی برگزار و شهروندان تهرانی را به ضیافت «یک فنجان شعر» دعوت می‌کند.

در این برنامه که عصر روز یکشنبه ۱۵ تیرماه در برج میلاد برگزار خواهد شد، علاوه بر ناصر فیض و سعید بیابانکی، طنزپردازان دیگری چون همایون حسینیان، مهدی استاداحمد، صابر قدیمی، سعید طلایی، روح‌الله احمدی و شروین سلیمانی به شعرخوانی خواهند پرداخت. اجرای این برنامه نیز برعهده علیرضا بهرامی خواهد بود.

به گزارش ایلنا؛ برج میلاد تهران در ادامه برنامه‌های فرهنگی و ادبی خود، از تابستان امسال نشست‌های شعر، طنز و ترانه خوانی برگزار و شهروندان تهرانی را به ضیافت «یک فنجان شعر» دعوت می‌کند.

در برخی از این نشست‌ها، بویژه شب‌های شعر طنز، قرار است موضوع‌هایی چون تهران و تهرانگردی، شهروندی، خلق و خوی شهرنشینی، برج میلاد و سایر نمادهای تهران در کنار موضوعات اجتماعی پرداخته شود.

این شب‌های شعر که در فصل تابستان با عنوان «یک فنجان شعر» برگزار خواهد شد، متشکل از سه دوره است. بدین ترتیب که در پانزدهم تیر، مرداد و شهریور برگزار می‌شود و هر شب میزبان شاعران و طنزپردازان است. برنامه تیرماه به‌دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان در ساعت ۱۹ برگزار و این برنامه به سفره افطار منتهی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز