خبرگزاری کار ایران

سه انتصاب در خانه کتاب

کد خبر : ۱۸۴۵۸۵

رحیمی ریسه سردبیر فصلنامه تخصصی نقد کتاب ایران و اسلام و مهدوی راد سردبیر فصلنامه تخصصی کتاب قرآن و حدیثشدند.

طی حکمی از سوی نجفعلی میرزایی مدیرعامل خانه کتاب، احمدرضا رحیمی ریسه به سردبیری فصلنامه تخصصی نقد کتاب ایران و اسلام منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ متن حکم مدیرعامل خانه کتاب به این شرح است:
جناب آقای دکتر احمدرضا رحیمی ریسه
سلام علیکم
ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، نظر به سابقه درخشان شما در حوزه کتاب پژوهی ایران در حوزه ایران و اسلام و موفقیت‌های قابل توجه در این عرصه، جناب عالی را به «سردبیری فصلنامه تخصصی نقد کتاب ایران و اسلام» منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با تکیه بر لطف الهی و با بهره گیری از پشتکار و تجربه خود و کار‌شناسان این عرصه، آغاز این فصلنامه تخصصی نقد کتاب در حوزه ایرن و اسلام در این ماه پر برکت به دست توانای شما سرفصل جدیدی برای ارتقا بخشی به محصولات علمی این میدان باشد.
این فصلنامه تخصصی نقد کتاب، از سری جدید فصلنامه‌های تخصصی نقد کتاب ایران است که موسسه خانه کتاب ایران اخیراً در لبیک به برخی از راهبردهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در ضرورت توسعه نقد و بررسی، مهندسی و مدیریت کتاب ایران راه اندازی کرده است. چنان که به مناسبت آغاز به کار دیگر فصلنامه‌های تخصصی تأکید شد، این فصلنامه‌های تخصصی منحصراً در حوزه نقد و بررسی کتاب کار خواهند کرد و در واقع به عنوان بخش جدیدی از مدیریت نشر ایران به شمار می‌آید تا کتاب‌های خوب و وزین و یا قابل نقد و واکاوی به طور طبیعی و با روند و روالی ثابت در چرخه نقد و بررسی قرار گیرند.

در حکم دیگری؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد علی مهدوی راد به سردبیری فصلنامه تخصصی کتاب قرآن و حدیثمنصوب شد.

متن حکم مدیرعامل خانه کتاب به شرح زیر است:
جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد علی مهدوی راد
سلام علیکم
ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، نظر به شخصیت شامخ و ارجمند شما در عرصه قرآن‌شناسی و کتاب پژوهی قرآنی و نیز موفقیت‌های تاریخی شما در عرصه نقد و بررسی کتاب، جناب عالی را به «سردبیری فصلنامه تخصصی کتاب قرآن و حدیث» منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با تکیه بر لطف الهی و با کارنامه علمی - قرآنی درخشان شما در حوزه و دانشگاه و نظر به گستره ارتباط شما با اهالی قرآن پژوهی جامعه علمی کشور آغاز این فصلنامه تخصصی نقد کتاب در حوزه قرآن و حدیثدر ماه قرآن کریم به دست توانای شما سرفصل جدیدی برای ارتقا بخشی به محصولات علمی این میدان باشد.
این فصلنامه تخصصی کتاب قرآنی، از سری جدید فصلنامه‌های تخصصی نقد کتاب ایران است که موسسه خانه کتاب ایران اخیراً در لبیک به برخی از راهبردهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در ضرورت توسعه نقد و بررسی، مهندسی و مدیریت کتاب ایران راه اندازی کرده است. چنان که به مناسبت آغاز به کار دیگر فصلنامه‌های تخصصی تأکید شد، این فصلنامه‌های تخصصی منحصراً در حوزه نقد و بررسی کتاب کار خواهند کرد و در واقع به عنوان بخش جدیدی از مدیریت نشر ایران به شمار می‌آید تا کتاب‌های خوب و وزین و یا قابل نقد و واکاوی به طور طبیعی و با روند و روالی ثابت در چرخه نقد و بررسی قرار گیرند.

همچنین محمدرضا اسد‌زاده به دبیری خانه خبرنگاران کتاب ایران منصوب شد.

متن حکم مدیرعامل خانه کتاب به این شرح است:
جناب آقای محمدرضا اسدزاده
سردبیر محترم خبرگزاری کتاب ایران
با سلام و آرزوی قبولی طاعات
نظر به اهمیّت راهبردی رسانه در توسعه کتاب و کتاب خوانی و ارتباط وثیق بررسی تمام ابعاد مهندسی کتاب ایران به جریان رسانه و به تبع آن اهمیّت کانونی خبرنگاران حوزه کتاب، با توجه به تخصّص، مهارت، مدیریت و سابقه درخشان جناب عالی در عرصه فرهنگی و کتاب، شما را به «دبیری خانه خبرنگاران کتاب ایران» منصوب می‌کنم.
- شناخت تمام سرمایه‌های انسانی ما در حوزه تخصّصی خبرنگاری کتاب
- تأسیس بانک خبرنگاران کتاب کشور
- تدوین طرح‌های حمایتی از خبرنگاران کتاب
- آسیب‌شناسی وضعیت فعلی و طرح و برنامه راهبردی برای توسعه و تحول امر خبرنگاری کتاب
- برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، دانشی و مهارتی این حوزه برای خبرنگاران و علاقه مندان به این حوزه
- حمایت از تشکیل برای انجمن خبرنگاران کتاب ایران
- شناخت مشکلات و نیازهای خبرنگاران حوزه کتاب و برنامه ریزی برای خدمت رسانی و تسهیلات حمایتی از آنان مانند تشکیل صندوق حمایت از خبرنگاران کتاب ایران
از جمله برنامه‌هایی است که با رویکرد علمی و راهبردی با حضور حرفه‌ای، مقتدر و حکیمانه شما در اینجایگاه قابلیت تحقق دارند.
مانند همیشه یادآوری می‌کنم که مطالبات رهبری انقلاب اسلامی و چارچوب اصلی ارزشهای اسلامی و ایرانی و سیاست کلان فرهنگی و فکری دولت اسلامی ما، به عنوان مهم‌ترین ارکان حرکت فکری ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز