خبرگزاری کار ایران

گلچین احمد اخوت از داستان‌های جهان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۹۲

«اخوت در این کتاب، ۲۵داستان انگلیسی زبان مورد علاقۀ خود را که به فارسی ترجمه نشده بودند را گردآوری و درنشرافق منتشر کرده است».

مجموعه داستان " به انتخاب مترجم " hc احمد اخوت در نشر افق منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد اخوات در این مجموعه؛ ۲۵ داستان از داستان نویسان انگلیسی زبان که به فارسی ترجمه نشده بودند را گردآوری کرده است.

در این مجموعه می‌توان آثاری از سروانتس، مارسل پروست، شرلی جکسون، ریچارد باوش، ولادیمیر ناباکوف، جان چپور، کوبو آبه، خولیو کورتاسار، نادین گوردیمر، لیدیا دیوس، تیم اوبرین، برنارد مالامود، یی‌یون لی، جیمز لاسدون، اٌ. هنری و… را خواند.

اخوت برای کمک به شناخت هر اثر در ابتدای هر داستان به معرفی نویسنده پرداخته و درباره چرایی انتخاب داستان توضیح می‌دهد.

اخوت درمقدمه کتاب به علاقه و دلبستگی خود به داستان‌های این مجموعه اشاره می‌کند و می گوید، هر کس داستان گلچین شخصی دارد. همیشه آرزیم این بوده که می‌توانستم همه گلچین‌ها را یک جا جمع کنم دست کم فهرست‌شان را، گلچینی متشکل از داستان‌های مورد پسند دوست‌دارن داستان.

از نکات بر جسته این کتاب فرصت آشنایی با نویسندگان بزرگی چون مارسل پروست، کاترین مانسفیلد، ولادیمیر ناباکوف، کوبو آبه، خولیو کورتاسار، برنارد مالامود، اٌ. هنری و… ا است.

کتاب به " انتخاب مترجم " در شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز