خبرگزاری کار ایران

خاطرات سید احمد نصری منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۱۸

خاطرات سید احمد نصری؛ انقلابی که زندان‌های رژیم شاه را تجربه کرده تا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن به منصب استانداری و نمایندگی مجلس منتشر شد.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب خاطرات سیداحمد نصری نوشته تدوین ندا خجسته و سیدقاسم حسینی را چاپ و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش ایلنا؛ تاریخ معاصر ایران، کتاب خاطرات سیداحمد نصری، اطلاعات سودمندی از فعالیتهای مبارزین انقلابی در شهر قزوین را در اختیار ما قرار می‌دهد. همچنین با توجه به سپری شدن حدود پنج سال از زندگی ایشان در زندانهای رژیم شاه، روایت دست اولی از فضای زندان و فعالیتهای زندانیان ارائه شده‌است. پس از انقلاب اسلامی نیز راوی خاطرات در عرصه‌های مختلفی ازجمله: حزب جمهوری اسلامی همدان و قزوین، استانداری بوشهر و سیستان و بلوچستان، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و… فعالیت کرده است و خاطرات ایشان در این زمینه‌ها نیز حایز اهمیت است.

این اثر در شش فصل تنظیم شده که در فصل اول به تولد، خانواده و تحصیلات راوی پرداخته و در فصل دوم فعالیت‌های قبل از انقلاب و در فصل سوم دستگیری و دوران زندان را مطرح کرده است و در فصل چهارم از انقلاب تا جنگ ودر فصل پنجم فعالیت در استان‌های محروم روایت شده و بازگشت به قزوین و نمایندگی در مجلس چهارم فصل پایانی این اثر را رقم می‌زند.

خاطرات سیداحمد نصری در شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و ۳۱۲ صفحه و قیمت ۸۰.۰۰۰ ریال در تیرماه سال جاری روانه بازار نشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه این مرکز در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری نبش مجتمع ناشران و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۵۳۶۰۷ و ۶۶۹۶۱۵۳۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز