خبرگزاری کار ایران

دو کتاب از انتشارات مرواید منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۰۵

انتشارات مروارید کتاب " تئاتر و سیاست " جواد کلهر با ترجمه امیرکیان پور و نمایشنامه " شیرهای خان بابا سلطنه " افشین هاشمی را منتشر کرد.

کتاب " تئاتر و سیاست " جود کلهر با ترجمه امیر کیانپور توسط انتشارات مروارید روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏‏، این کتاب رابطه پیچیده میان سیاست و تئاتر را مورد کاوش قرار می‌دهد و به موضوعاتی از جمله سیاست، کار، لذت، تئاتر سیاسی و.. می‌پردازد.

نویسنده در مقدمه کتاب به عنوان تئاتر و هر چیز دیگر قصد خود را از نوشتن این مجموعه‌ها کشف ظرفیت‌های نهفته هنر و ارتباط تئاتر با ابعاد جهانی دیگر معرفی می‌کند.

در پشت جلد کتاب از آلن رید می‌خوانیم: چه بر سر سیاست می‌آید وقتی فرم تئاتر به خود می‌گیرد؟ چگونه تئاتر، سیاست را در جامعه و روی صحنه توأمان به کار گرفته و تحلیل برده است؟

" کتاب تئاتر وسیاست " در ۱۰۵صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و به قیمت ۶۱۰۰ تومان در بازار عرضه شده است.

نمایشنامه شیرهای خان بابا سلطنه

" نمایشنامه شیرهای خان بابا سلطنه " افشین هاشمی در انتشارات مروارید منتشر شد.

این نمایشنامه که درون مایه طنز دارد؛ نخستین بار مرداد ۱۳۹۲، به یاری بنیاد خیریه یاران برکت به کارگردانی نویسنده در فرهنگسرای ارسباران نمایشخوانی شده است.

کتاب " نمایشنامه شیرهای خان بابا سلطنه " در ۱۱۲ صفحه، تیراژ ۱۱۰۰ به قیمت ۶۵۰۰ تومان در بازار در دسترس علاقمندان به کتاب قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز