خبرگزاری کار ایران

کتاب «هلال سرخ» در رازی رونمایی و نقد می‌شود

کد خبر : ۱۹۲۱۷۵

فرهنگسرای رازی در ادامه برنامه زندگی به سبک بزرگان، کتاب «هلال سرخ» به روایت کاملیا کاکی چهارشنبه ۱۵مرداد ساعت ۱۷ رونمایی و مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

کاملیا کاکی(روایتگر) در این کتاب تلاش کرده است خاطرات حاج حسن یگانه که در دوران دفاع مقدس ریاست ستاد امداد و درمان جنگ را برعهده داشته بیان و هدف از بازگویی این خاطرات پاسخی به پنهان ماندن تأثیر هرمزگان در روزهای ابتدایی جنگ است.

به گزارش ایلنا؛ بازسازی این خاطرات توسط کاملیا کاکی یک سال به طول انجامیده است و روایتگر تلاش مردم این سرزمین در جنگ است که در سایه همدلی با یکدیگر رقم زدند.

زبان روایی و روان نویسنده و بهره گیری از فضای داستانی معاصر ایران، هلال سرخ را به اثری متفاوت و قابل توجه در آثار دفاع مقدس تبدیل کرده است.

این کتاب توسط انتشارات ˈکتاب آشناˈ و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان بهار ۹۳ در ۲۶۰ صفحه منتشر شده است.

در برنامه رونمایی، نقد و بررسی کتاب «هلال سرخ» کاملیا کاکی(روایتگر) و حاج حسن یگانه(راوی مدیریت امداد جبهه) حضور دارند.

برنامه زندگی به سبک بزرگان به منظور ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس(ایثار، جهاد، شهادت) و افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس(شهدای دفاع مقدس، بزرگان) به اجرای برنامه می‌پردازد.

علاقمندان جهت حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگ سرای رازی واقع در میدان قزوین - خیابان قزوین - کوچه شهید مرادی مراجعه یا با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز