خبرگزاری کار ایران

انتشارات برف ناشر پرکار حوزه کودک در تیرماه

کد خبر : ۱۹۳۷۷۱

انتشارات برف با ۵۵ عنوان کتاب منتشره در صدر ناشران کودک، ذکر با ۴۵ عنوان در جایگاه دوم و بعد از آن، مبتکران با ۴۱ عنوان در رتبه سوم قرار گرفت.

فهرست ده ناشر کودک پرکار در تیرماه سال ۱۳۹۳ اعلام شد که بر اساس آن انتشارات برف در صدر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، آمار نشر کتاب در تیرماه سال ۱۳۹۳ منتشر شد که بر اساس آن انتشارات برف با ۵۵ عنوان کتاب منتشره در صدر ناشران کودک قرار گرفت. از این تعداد هر ۵۵ عنوان تجدید چاپی هستند.

انتشارات ذکر با ۴۵ عنوان شامل یک عنوان چاپ اولی و ۴۴ عنوان تجدید چاپی در جایگاه دوم قرار گرفت و بعد از آن، انتشارات مبتکران با ۴۱ عنوان شامل ۷ عنوان چاپ اولی و ۳۴ عنوان تجدید چاپ در رتبه سوم قرار گرفت.

شرکت انتشارات فنی ایران با ۳۶ عنوان شامل ۱۵ عنوان جدید و ۲۱ عنوان تجدید چاپ، انتشارات لوح دانش با ۳۶ عنوان تجدید چاپی، موسسه انتشاراتی نوای مدرسه با ۳۱ عنوان شامل ۱۱ عنوان جدید و ۲۰ عنوان تجدید چاپ و نیز انتشارات احرار با ۲۸ عنوان چاپ مجدد رتبه‌های چهارم تا هفتم را کسب کردند.

انتشارات اندیشه و فرهنگ جاویدان با ۲۸ عنوان تازه، انتشارات فرهنگ مردم با ۲۷ عنوان شامل ۱۹ عنوان تازه و ۸ عنوان تجدید چاپ و انتشارات کورش با ۲۳ عنوان شامل ۷ عنوان تازه و ۱۶ عنوان چاپ مجدد رتبه‌های هشتم تا دهم ناشران عمومی فعال در تیرماه سال جاری را تصاحب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز