خبرگزاری کار ایران

مدیر تامین و تولید محتوا و خدمات امور فرهنگی مترو:

از انتقادها استقبال می‌کنیم

کد خبر : ۱۹۶۳۹۱

تیم کارشناسی در تولید محتواها شعارهای اخلاقی مترو تشکیل شده و همه‌ی موارد و نظرات چندین‌بار بررسی می‌شود.

پس از گفتگو با علی صلح‌جو(استاد ویراستاری) درباره محتوای نوشته‌هایی که اخیرا با هدف انتقال پیام‌های اخلاقی روی دیواره‌های مترو نصب شده‌اند و کاربرد نثر شکسته در آنها؛ مهدی سلحشور(مدیر تامین و تولید محتوا و خدمات امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن تهران و حومه) در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد که از انتقادها استقبال می‌کنیم.

سلحشور از معضلاتی که در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی در متروی شهری وجود دارد سخن گفت و از تلاش متولیان امور برای فرهنگ‌سازی در این زمینه خبر داد.

مدیر تامین و تولید محتوا و خدمات امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن تهران و حومه گفت: در بحثآموزش شهروندی، پروژه‌ای با عنوان با هم مهربان باشیم داریم و در این بخش سعی می‌کنیم سبک زندگی، رازداری و صبر را مطرح کنیم و از آنجایی که مترو سامانه‌ای انسان‌محور است، موضوعاتی در این رابطه نیز مطرح می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در سامانه‌ی حمل و نقل به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مسافران زیادی داریم و می‌خواهیم در غالب این نوشته‌ها، فرهنگ استفاده از آن را آموزش دهیم.

سلحشور افزود: ما این جملات را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر شکل رسمی داشته باشد، حالت دستوری پیدا می‌کند و نتیجه گرفتیم که زبان محاوره‌ای برای برقراری ارتباط بهتر است.

مدیر تامین و تولید محتوا بیان کرد: باتوجه به معضلاتی که در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی وجود دارد، تیم کارشناسی در تولید این محتواها تشکیل شده است و همه‌ی موارد و نظرات چندین‌بار بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ مبنی بر بی‌تأثیر بودن پیام اخلاقی با جملات شکسته، گفت: ما از نگاه‌های انتقادی استقبال می‌کنیم و حتماً این موضوع را بررسی می‌کنیم و به اطلاع می‌رسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز