خبرگزاری کار ایران

پس از قهرمانی در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اوکراین صورت گرفت:

استقبال مردم شهرستان قرچک از جمشید گیوه چی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۴۸

جمشید گیوه چی پس از قهرمانی در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اوکراین با استقبال باشکوه مردم شهرستان قرچک به میهن بازگشت.

ایلنا: جمشید گیوه چی پس از قهرمانی در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اوکراین با استقبال باشکوه مردم شهرستان قرچک به میهن بازگشت.

به گزارش ایلنا، این ورزشکار قرچکی موفق شد در این مسابقات با اقتدار در سه نوع روش مسابقاتی حریفان صاحب نام خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و ۳ مدال طلا را از آن خود کند.

گیوه چی همچنین با درخشش در این رقابت‌ها عنوان فنی‌ترین مبارز جهان در این رشته را از آن خود کرد.

وی پس از پایان این رقابت‌ها یک مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا نمود.

گیوه چی پس از قهرمانی در مسابقات اوکراین خود را جهت اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا در آبان ماه سال جاری آماده خواهد نمود.

گفتنی است این ورزشکار قرچکی مدال نقره مسابقات جهانی ایران رشته کیک بوکس سال ۲۰۰۵، مدال نقره فستیوال جهانی هنرهای رزمی تهران در رشته موی تای سال ۲۰۰۸، مدال طلا بازیهای آسیایی، کیک بوکس سال ۲۰۰۹، مدال نقره دومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی در رشته موی تای سال ۲۰۱۰، مدال طلا مسابقات جهانی کیک بوکس آلمان سال ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز