خبرگزاری کار ایران

شهردار رودهن:

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی مردان فداکار ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۴۲

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی مردان فداکاری است که با نثار جان خود به عنوان با ارزش‌ترین ثروت وجودی، اقتدار، سربلندی و عزت ابدی را نصیب ایران و ایرانی کردند تا ایران اسلامی امروز با قدرت و صلابت به سمت قله‌های پیشرفت و اقتدار حرکت کند.

ایلنا: حمید محرمی شهردار رودهن با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی مردان فداکاری است که با نثار جان خود به عنوان با ارزش‌ترین ثروت وجودی، اقتدار، سربلندی و عزت ابدی را نصیب ایران و ایرانی کردند تا ایران اسلامی امروز با قدرت و صلابت به سمت قله‌های پیشرفت و اقتدار حرکت کند.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه افزود: برنامه‌های مدیریت شهری برای مشارکت در برپایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، نصب تصاویر و تمثال تمامی شهدای گرانقدر در معابر و خیابان‌های سطح شهر، مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا، همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های ویژه این ایام، دیدار با خانواده‌های صبور شهدا، تجلیل از جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، غبارروبی از مزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان سرافراز از جمله ویژه برنامه‌های شهرداری رودهن در این ایام به شمار می‌رود.

شهردار رودهن در مورد پیشرفت کشور در دوران انقلاب اسلامی اضافه کرد: با انقلاب اسلامی و تلاش‌های انجام شده در این مدت در جهان شاهد رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی و امنیتی و اقتصادی در همه زمینه‌ها به برکت تلاش‌های مدیران و مسئولین کشوری بودیم و هدف ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در همه زمینه‌ها در جهان بوده است.

محرمی در خاتمه اظهارداشت: ما در زمینه علمی و پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشتیم با تلاش‌هایی که در سراسر کشور صورت گرفته و باعثرشد ایران اسلامی شده است ما نیز در شهر رودهن تلاش‌های خوبی داشتیم به واسطه فعالیت‌های خدمت گذاران مردم در شهردار ی رودهن خدمات شایسته‌ای را در این مدت ارائه داده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز