خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قرچک در جمع ورزشکاران:

عرصه ورزش جبهه تربیت انسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۲

امام جمعه قرچک در جمع ورزشکاران با تاکید بر فعالیت در عرصه ورزش اظهار داشت: ‌عرصه ورزش جبهه تربیت انسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین حجت ا… اسماعیلی گفت: یکی از جایگاه‌هایی که می‌توان در آن همچون حوزه علمیه خدمت ارزشمند داشت اداره ورزش و جوانان است. چرا که با در دست گرفتن افکار نسل نو هم در جهت فرهنگ اسلامی و ارزش‌ها و هم کنترل خواسته‌ها و تمایلات نوجوانی و جوانی و هدایت آن و همچنین پیشگیری از آسییب‌های فکری و فرهنگی می‌توان خدمتی ارزشمند و والا را انجام داد.

به گزارش ایلنا، وی عرصه ورزش را جبهه تربیت انسانی دانست و گفت: هدایت و مدیریت نسلی که دشمن روی آنها سرمایه‌گذاری کرده و ما هم نگران این نسل هستیم، بسیار مهم است و بایستی در زمینه‌های فرهنگ و ورزشی با دقت و از خودگذشتگی کار کرد.

امام جمعه قرچک بیان داشت: موفقیت‌ها و مقام‌های فراوان ورزش که ورزشکاران قرچکی کسب کرده‌اند، ریشه در استعداد و علاقه مردم این منطقه از گذشته دارد و می‌توان با حمایت بیشتر از این بخش شاهد افتخارآفرینی روزافزون قهرمانان ورزشی در این شهرستان بود.

وی با اشاره به لزوم حمایت مسئولان این شهرستان از ورزش منطقه اظهار داشت: در گذشته حمایت شایسته‌ای از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی منطقه از سوی مسئولان به‌ویژه شورا و شهرداری صورت نمی‌گرفت ولی اکنون با شکل‌گیری شورای جدید این امید ایجاد شده تا حمایت شایسته‌ای از عرصه فرهنگ و ورزش این شهرستان صورت گیرد.

محمد قاسی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از حمایت‌های همه جانبه امام جمعه این شهر از ورزش منطقه قدردانی نمود.

وی با اشاره به ارزش‌های والای دفاع مقدس عنوان کرد: رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باعثگشته تا امروز مردم میهن اسلامی و جوانان عزیز در امنیت کامل به پیشرفت در امور اجتماعی به‌ویژه در امر مهم ورزش بپردازند.

این مسئول افزود: در جهت یادآوری هفته دفاع مقدس برای جوانان و درک هر چه بیشتر آنان از ابعاد والای این مهم تلاش کردیم با تدوین ۱۶ برنامه ورزشی و فرهنگی در این هفته گام مثبتی را برداریم.

قاسی زاده ادامه داد: اگر به لحاظ مادی از ورزش قرچک حمایت شود می‌توان قهرمانی‌های استانی، کشوری و ملی را بیش از گذشته به ویترین افتخارات این شهرستان افزود.

وی عنوان کرد: با توجه به پتانسیلی که در ورزش قرچک وجود دارد در حال حاضر در زمینه کسب نتایج و موفقیت در سطح استان تهران در جایگاه سوم قرار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز