خبرگزاری کار ایران

منوچهر رضائی شهردار رباط کریم:

شهرداری مجری سیاستگذاری‌های شورای اسلامی شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۹۵

اولین جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی با حضور مدیران، معاونین و مسئولین واحد های مختلف شهرداری رباط کریم برگزار شد.

ایلنا: اولین جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی با حضور مدیران، معاونین و مسئولین واحد‌های مختلف شهرداری رباط کریم برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رباط کریم، در این جلسه منوچهر رضائی شهردار ر باط کریم ضمن تبریک مجدد انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر از سوی مردم و همچنین تقدیر و تشکر از اعتماد اعضاء و سپردن کلید شهر به وی اظهار داشت: شهرداری مجری سیاستگذاری‌های شورای اسلامی شهر است و نظارت و حمایت از مجموعه شهرداری باعثپیشبرد اهداف شهرداری خواهد شد.

رضائی با اشاره به رضایتمندی مردم از شهرداری و تکریم اربابان رجوع و مراجعین عنوان کرد: بار‌ها در جلسات مختلف اهمیت این موضوع را گوشزد نموده‌ام و برخورد مناسب همراه با صبر و حوصله در انجام امورات مراجعین را به همکارانم در شهرداری توصیه می‌کنم.

عباس جعفری رئیس شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی عملکرد شهرداری و پرسنل را در اجرای اهداف مجموعه رضایت بخش دانست و بیان داشت: امیدواریم با تعامل و همکاری با یکدیگر بتوانیم اقدامات ارزنده‌ای را در راستای آبادانی هر چه بیشتر در این شهر انجام دهیم.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورای اسلامی شهر به بیان دیدگاههای خود پرداختند و از مدیران شهری خواستند تا آنجا که قوانین اجازه می‌دهد با مردم همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز