خبرگزاری کار ایران

رضا ریاحی خبر داد:

اجرای بی‌وقفه مترو در قرچک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۳

فرماندار شهرستان قرچک از پیشرفت فیزیکی پروژه مترو این شهرستان بازدید کرد و گفت: پروژه مترو شهرستان قرچک بی‌وقفه در حال اجراست.

رضا ریاحی به‌همراه پیمانکاران این پروژه از روند ساخت مترو و پیشرفت فیزیکی آن بازدید کرد، گفت: راه‌اندازی مترو در قرچک و شهرهای همجوار یکی از مطالبات مهم مردم محسوب می‌شود به همین منظور آگاهی لحظه به لحظه از پیشرفت آن دارای اهمیت است.

به گزارش ایلنا، نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه میزان پیشرفت پروژه مطلوب ارزیابی می‌شود چراکه زیرساخت لازم برای احداثایستگاه و ریل‌ گذاری فراهم شده است، افزود: در این پروژه یک ایستگاه در منطقه طلائیه پیش‌بینی شده اما قرار است در طرح توسعه یک ایستگاه دیگر در منطقه باقرآباد قرچک احداثشود.

وی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل عمومی‌ همانند مترو باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و طراحی شوند که امکان ایجاد فرصت‌های رشد آتی شهر در آنها دیده شود، ادامه داد: ارتقای سیستم حمل و نقل از جمله نیازهای اساسی مردم این منطقه محسوب می‌شود و احداثمترو با توجه به نزدیکی قرچک به پایتخت در اولویت فعالیت‌های عمرانی فرمانداری شهرستان است.

ریاحی تاکید کرد: کلیه ادارات و سازمان‌های شهرستان قرچک به منظور تسریع در روند کار همکاری لازم را با شرکتهای مربوطه داشته باشند و در این باره نشست‌های مشترک را برای حل مشکلات برگزار کنند.

مدیر عالی اجرایی شهرستان قرچک در توضیح بیشتر اجرای این پروژه بیان کرد: شرکت «حران راه» اجرای قطعه اول این پروژه به‌طول ۲۶ کیلومتر که حدفاصل ایستگاه ری تا قرچک محسوب می‌شود را برعهده دارد و همچنین شرکت «سطاف» روسازی و ریل گذاری پروژه را عهده‌دار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز