خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شرکت مترو صورت پذیرفت؛

رایزینی ساخت مترو در قرچک

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۷۷

ساخت مترو در شهرستان قرچک با حضور مسئولان مترو و رایزنی های فرماندار و نماینده شورای شهر قرچک در دستور کار قرار گرفت.

جلسه‌ای با حضور رضا ریاحی فرماندار، مهدی زمانی افشار عضور شورای شهر، محمدرضا ملکی مجری و نماینده مترو تهران، غلامعلی کیانپور حراست شرکت مترو، روسای اداره آب، برق و گاز و پیمانکاران این پروژه برگزار شد و در ارتباط با روند اجرایی ساخت ایستگاه و پروژه متروی قرچک بحثو تبادل نظر صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا، در این جلسه فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اهمیت مترو و نیاز مبرم شهروندان به این امر مهم افزود: در زمینه مترو چند اتفاق بسیار خوب افتاده است، اول اینکه با تلاش مسئولان کشوری و استانی، پروژه از حوزه راه‌آهن خارج شده و کاملاً در حوزه شرکت مترو تهران قرار گرفته و دوم اینکه ردیف اعتبار پروژه و دستگاه اجرایی پروژه نیز تغییر کرده است.

رضا ریاحی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه‌ یافتگی در شهرستان قرچک را وجود شبکه حمل و نقل‌، مترو برای دسترسی و ارتباط با مرکز استان تهران دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک از مسئولان مترو و همچنین پیمانکاران این پروژه ملی در خواست کرد که برای پیشرفت در روند اجرای این پروژه همکاری لازم را با دستگاه‌های شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: مترو یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان قرچک بود که در دور نخست سفر هیئت دولت به تصویب رسید و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

ریاحی در پایان به روسای ادارت در خصوص همکاری با پیمانکاران پروژه مترو تاکید کرد و اظهار داشت: همه مسئولان شهرستان به‌ویژه شهرداری و شورای شهر، اداره‌های برق، آب و گاز باید به صورت جدی و یک صدا برای حل مشکلات پیش رو تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز