خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین اذعان داشت:

قهرمانی کشور دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۸

پیام خانلرخانی بعد از کسب پیروزیهای پی در پی شاگردان خود اذعان داشت: با توجه به شرایط موجود و ادامه روند پیروزیهای تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر، کسب عنوان قهرمانی کشور دور از دسترس نخواهد بود.

پیام خانلرخانی گفت: نماینده شهرستان ورامین در هفته‌های پیش‌روی لیگ بر‌تر باید خود را مهیای رویارویی با حریفان قدرتمند خود کند تا بتواند با جمع‌آوری امتیازات لازم آماده برگزاری جشن قهرمانی شود.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم افزود: با توجه به برد در سه هفته گذشته مقابل تیم‌های صاحب نام و قدرتمند، این امیدواری وجود دارد تا با ادامه این روند نماینده ورامین در فصل جاری لیگ بر‌تر کشور به کسب قهرمانی امیدوار باشد.

وی ادامه داد: در این تیم بازیکنان جوان و باانگیزه در کنار چند تن از با تجربه‌های تکواندو کشور حضور دارند که همین امر شرایط را برای کسب بردهای پی‌درپی مهیا کرده که امیدواریم این روند موفقیت‌آمیز همچنان ادامه یابد.

قهرمان سال‌های نه چندان دور تکواندو کشور اظهار داشت: بعد از برد هفته اول مقابل تیم شهرداری اندیشه، مبارزان ورامینی در هفته دوم مقابل قهرمان فصل گذشته به میدان رفتند که توانستند مقتدرانه و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی دست یابند.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: در این دیدار ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، محمد خمسه، بهنام بیات، مهران عسگری و سجاد مردانی در وزن‌های مختلف برابر حریفان خود صاحب پیروزی شدند و تنها سجاد خوش‌سیرت و حمید بیات نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

خانلرخانی افزود: تیم تکواندو شهرداری ورامین بعد از یک استراحت کوتاه و در‌‌ همان روز به مصاف تیم سلحشور رفت و توانست حریف خود را با شکست ۵ بر ۳ بدرقه کند.

وی اظهار داشت: دو شکست تیم ما در این بازی به جهت مصدومیت حمیدرضا بیات و سجاد مزدرانی بود که نتوانستند مقابل حریفان خود قرار گیرند و داور مسابقه نتیجه بازی را به سود حریفان اعلام کرد.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین ادامه داد: تنها بازنده دیدار رودرروی ورامین علیرضا راکعی بود که نتوانست از سد حریف خود بگذرد.

خانلرخانی اضافه کرد: علی شاکری، فرهاد عبدالهی، بهنام اسبقی، صادق موسوی و مهران عسگری دیگر مبارزانی بودند که با غلبه بر حریفان خود از تیم سلحشور موجبات پیروزی را فراهم ساختند.

وی افزود: حال بعد از کسب پیروزی‌های پی‌درپی باید خود را مهیای رقابت با تیم دانشگاه آزاد و ملی حفاری کنیم تا بتوانیم با برد در هفته چهارم و پنجم عنوان قهرمانی نیم فصل را قطعی کنیم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در پایان خاطرنشان کرد: یکشنبه ۱۰ دی ماه سال‌جاری هفته چهارم و پنجم برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز