خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رباط کریم:

دردولت تدبیر و امید، افرادای کارکشته و توانمند وارد حوزه صنعت شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۲

جلسه کارگروه صنعت و معدن به ریاست بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان رباط کریم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ایلنا: جلسه کارگروه صنعت و معدن به ریاست بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان رباط کریم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رباط کریم در این جلسه اظهار داشت: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی در شهرستان می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، وی افزود: در دولت تدبیر و امید، افرادی کارکشته و توانمند وارد حوزه صنعت شده‌اند که امید می‌رود با نغییر ساختار مدیریتی، اتفاقات خوبی در بخش صنعت به وقوع بپیوندد و مشکلات موجود برطرف شود.

سلیمان‌پور ادامه داد: مدیریت شهرستان قادر به حل بخشی از مشکلات و خواسته‌های صنعتگران است و در این خصوص، نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان و دستگاههای فرا دستی هستیم.

فرماندار شهرستان رباط کریم با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع، سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه می‌شود، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با تلاشی مضاعف برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آن‌ها گام‌های اساسی برداریند تا شاهد رشد و توسعه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در رباط کریم باشیم.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید از ظرفیت‌های قانونی و اختیارات اجرایی، جهت رفع مشکلات و موانع صنعت و برای اتخاذ سیاستهای حمایتی دراین بخش صنعت بهره گیری کنند.

سلیمان‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت شهرکهای صنعتی شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی و رفع مشکلات شهرکهای صنعتی خصوصی شهید زواره‌ای، کاظم آباد و ده حسن کارگروه ویژه‌ای تشکیل می‌شود.

فرمانداررباط کریم با تاکید بر حفظ کاربری زراعی زمین‌های کشاورزی تصریح کرد: ما ضمن حمایت از صاحبان صنعت و تلاش برای توسعه صنایع شهرستان، با هرگونه تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی به طور جدی برخورد می‌کنیم.

سلیمان‌پور خاطر نشان کرد: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و برنامه‌های توسعه محور دولت یازدهم، صنعتگران امیدی دوباره یافتند تا با رفع مشکلات و چالش‌های این بخش در رشد وتوسعه کشور سهیم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز