خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهارستان:

روند جذب اعتبارات در این شهرستان خوب نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۸

ایلنا، فرماندار بهارستان گفت: بنا داریم ایجاد فضای همدلی و یکرنگی را در شهرستان بالا ببریم اولین حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد با حضور شما مردم عزیز رقم خورد یکی از بالاترین رقم مشارکت را این شهرستان داشت. توجه به مطالبات مردم مد نظر ما است خدمت به مردم در اولویت کارها است چرا که صاحبان اصلی مملکت را مردم می دانیم.

ایلنا، فرماندار بهارستان گفت: بنا داریم ایجاد فضای همدلی و یکرنگی را در شهرستان بالا ببریم اولین حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد با حضور شما مردم عزیز رقم خورد یکی از بالا‌ترین رقم مشارکت را این شهرستان داشت. توجه به مطالبات مردم مد نظر ما است خدمت به مردم در اولویت کار‌ها است چرا که صاحبان اصلی مملکت را مردم می‌دانیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: مسائلی دیده می‌شود که برازنده این شهرستان نیست با تدبیر بزرگان این شهرستان همه چیز در جای خود قرار خواهد گرفت. از کار‌شناسان و نخبگان این شهرستان بهره خواهیم برد تا به مرور وضعیت بهتری را در این شهرستان شاهد باشیم و در زمینه فرهنگی قابلیت‌های خوب و برجسته‌ای را شهرستان دارد وجود ۱۴۰۰ هیئات مذهبی نشان از فرهنگ بالا و مذهبی دارد، مردمی که لقب گرفتند که این شهرستان عاشورایی و ولایت مدار است.

ناجی اضافه کرد: این شهرستان سه سال است که شکل گرفته و خیلی شناخته شده نیست و در مسیر شناخته شدن نیازمند کمک مسئولین هستیم. هنوز برخی از ادارات در این شهرستان مستقر نشده‌اند و بخش دیگر نیز دارای استقلال نیستند.

فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه هدف از استقرار ادارات در شهرستان ارائه خدمات مطلوب به مردم است افزود: جلوگیری از اتلاف سرمایه‌ها بایستی مورد توجه باشد منابعی که در اختیار داریم باید ‌‌نهایت دقت را در بکارگیری و استفاده از آن بکار ببندیم. توجه به بهرمندی ازآب شرب سالم و کشاورزی با رعایت تمامی ضوابط بایستی انجام گیرد.

ناجی در ادامه گفت: قانون مداری و قانون محوری دیگر اصل ما است اعتدال گرایی و رعایت اعتدال از دیگر اصولی است که دولت هم به آن توجه دارد همه باید امیدوار به این باشیم که در فضای صمیمی در کنار هم زندگی بکنیم. ضمن حفظ گرایش‌های خود در خدمت نظام باشیم مجموعه فرمانداری بدون افراط و تفریط در خدمت مردم خواهد بود حاکمیت عقلانیت در امور و رعایت تدبیر و اعتدال چیزی است که توجه ویژه به آن خواهد شد.

این مسئول در ادامه گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند کمک و مساعدت همه مردم است تا همگی رعایت قانون را بکنیم. دستگاههای اجرای متولی اجرای کار هستند و فرمانداری هم موظف به نظارت کار هست چراکه مجموعه تلاش و حرکت دستگاه‌ها ما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد انتظارات دیگر باعثمی‌شود ادارات وظایف خود را بدرستی انجام ندهند.

وی در پایان گفت: پروژه‌های نیمه تمام دنبال خواهد شد روند جذب اعتبارات در این شهرستان خوب نبود. بطوریکه روند جذب اعتبارات رو به کاهش بوده است تلاش می‌کنیم آن را بهبود ببخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز