خبرگزاری کار ایران

فرماندار پاکدشت:

احترام به خانواده‌های شهدا وظیفه همه مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۴

امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آن‌ها وظیفه همه مسئولان شهرستان است.

فرماندار پاکدشت گفت: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آن‌ها وظیفه همه مسئولان شهرستان است.
به گزارش ایلنا، در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت، علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا لزومی امام جمعه شهرستان، بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس و جمعی از مسئولین شهرستان با بیت معظم شهدامظفر، کمانکش و محمدی دیدار کردند.
در این دیدار‌ها فرماندار پاکدشت در سخنانی گفت: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آن‌ها وظیفه همه مسئولان شهرستان است.
علیرضا قاسمی فرزاد گفت: شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند. هرچند آنان از خون خود در راه دفاع از حرمت و استقلال میهن گذشتند اما یاد و خاطره آنان و روح جوانمردی و راهی که آنان پیمودند هنوز در برنامه‌ها و اهداف آرمانی انقلاب موج می‌زند و می‌شود ادعا کرد که هنوز آرمانهای شهداست که ما را به اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند.
در ادامه امام جمعه شهرستان و نماینده مردم پاکدشت درمجلس درخصوص نقش وجایگاه شهید تکریم خانوادههای شخدا سخنانی ایراد نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز