خبرگزاری کار ایران

مهرداد مجتهدی:

جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» همچنان اثر می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۰۰

آثار باید به صورت تایپ شده و به آدرس دبیرخانه که واقع در ورامین – خیابان شهداء – جنب بانک رفاه محل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق است ارسال شود.

دبیر جشنواره شعر((پرنده‌های همیشه)) با اشاره به ارسال آثار شاعران جنوب شرق استان تهران به دبیرخانه اظهار داشت: علاقه مندان به شعر همچنان در حال ارسال آثار خود به دبیرخانه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس هستند.
به گزارش ایلنا، مهرداد مجتهدی گفت: با توجه به ارایه فراخوان از سوی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران، آثار با موضوعات اعلام شده به دبیرخانه ارسال می‌شود تا داوران بتوانند با انتخاب بهترین اشعار، نفرات برگزیده را انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی و از آنان تقدیر نمایند.
وی در ادامه به چهار محور جشنواره پرداخته و افزود: تمامی آثار با محوریت دفاع مقدس، ایثار و شهادت؛ در موضوعات شهادت در ادبیات دفاع مقدس – مقاومت در ادبیات جنگ نرم و اسطوره‌های ماندگار و حماسه آفرینی جانبازان و ایثارگران در کنار موضوع دیگری با عنوان بکارگیری مضامین عاشورایی در شعر دفاع مقدس همچون؛ اندیشه عاشورایی – علمدار و ایثار - مقاومت و جانبازی و همچنین مقاومت ملل و بیداری اسلامی با موضوع بازتاب مقاومت مبتنی بر اصول اعتقادی – مقاومت فلسطین و لبنان، انتقال فرهنگ پایداری – بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایتمداری در مقاومت ملل و محور چهارم که کودک و نوجوان دفاع مقدس با موضوع دیدگاه و جایگاه کودک و نوجوان در جنگ و دفاع – تحمل و پایداری فرزندان شاهد – شعر دانش آموزی دفاع مقدس در حال ارسال است.
دبیر جشنواره سپس شرایط شرکت را تشریح کرد و ادامه داد: آثار ارسالی در جشنواره‌های دیگر نیابد شرکت داده شده باشد و یا در مجموعه‌ای به چاپ رسیده باشد.
مجتهدی افزود: در ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد و علاقه مندان در هر سنی می‌توانند اشعار خود را با چند محور به دبیرخانه ارایه دهند.
او در ادامه بحثاظهار داشت: آثار باید به صورت تایپ شده و به آدرس دبیرخانه که واقع در ورامین – خیابان شهداء – جنب بانک رفاه محل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق است ارسال شود.
پیشکسوت شعر ورامین گفت: شماره تماس‌های ۳۶۲۶۹۲۲۹ و ۳۶۲۶۹۷۷۳ جهت کسب اطلاعات بیشتر و شماره ۳۶۲۶۶۸۱۶ جهت سهولت در ارسال آثار به صورت دورنگار در نظر گرفته شده است.
مجتهدی ادامه داد: پست الکترونیکی به آدرس sajed. varamin @ gmail. com در اختیار علاقه مندان قرار گرفته شده و شاعران می‌توانند از طریق موارد فوق آثار خود را در اختیار ما قرار دهند.
دبیر جشنواره اظهار نمود: تنها اشعار شاعران محدوده جنوب شرق استان تهران قابل پذیرش بوده و در پایان نیز آثار منتخب در قالب کتاب و ویژنامه به چاپ خواهد رسید.
او افزود: به برگزیدگان هر بخش هدایای نفیسی اهدا خواهد شد و سایر شرکت کنندگان فاقد مقام، لوح تقدیر و هدیه دریافت خواهند کرد.
مجتهدی در پایان گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه است و اختتامیه جشنواره نیز دهه سوم دی ماه سال جاری برگزار می‌شود که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز