خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک تاکید کرد؛

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۹۷

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایلنا: فرماندار شهرستان قرچک بر مقابله با پدیده ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید نمود.

به گزارش " ایلنا " ٰ " رضا ریاحی " ظهر امروزچهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان قرچک که با حضور دهیاران، رؤسای شوراهای روستاها، نماینده شهردار، برخی اعضای شوراهای شهر و شهرستان و مدیران ادارات عضو این ستاد برگزار شد، با تأکید بر نقش دهیاران و رؤسای شوراهای روستاها در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، خواستار نظارت بیشتر آنها در این موضوع شد.

وی افزود: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز از اهمیت بالایی در هر شهرستان برخوردار است. این معضل در برخی شهرستانها به اوج خود رسیده و مشکلات دیگری از جمله پدیده زمین خواری را بوجود آورده است، به همین منظور در شهرستان نوپای قرچک بایستی از همین حالا نسبت به این امر مهم مبادرت ویژه داشت تا بعدها با مشکلاتی که اکنون در برخی مناطق مواجه هستیمٰ روبرو نشویم.

این مقام مسئول از دهیاران و شهرداری خواست به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، سرکشی های مداوم داشته باشند و در این زمینه اظهار داشت: دستگاههای متولی اگر از همان ابتدا با این موضوع برخورد کنندٰ راحت تر می توان از شیوع معضلات بزرگ تر جلوگیری کرد.

وی از دهیاران و شهرداری خواست حتی در صورت مشاهده کوچکترین مورد ساخت و ساز غیرمجاز ٰ موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و حکم قضایی را برای تخریب بنا بگیرند در این خصوص دادستانی نیز اعلام آمادگی کرده و نهایت همکاری را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز