خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛

ابوالحسنی رئیس اداره ارشاد شهرستان ری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۴

مهدی ابوالحسنی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری منصوب شد.

ایلنا: در حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ٰ رییس اداره ارشاد شهرستان ری منصوب و مشغول به کار شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " دکتر برزین ضرغام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در مراسم معرفی این مسئول جدید شهرستان ری در حوزه فرهنگ وارشادٰ گفت: یکی از وظایف مدیران، توانمند سازی کارکنان برای تصدی مسئولیت است و در انتصاب ها نیز سعی شده تا مدیران از بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شوند و از تجاربشان به نحو شایسته ای استفاده گردد.

وی افزود: بایدحوزه فرهنگ را در تمامی ابعادش توسعه دهیم و لازمه این پیشرفت نیز ایجاد نگاه تخصصی، استفاده از تجارب ارزنده و مشورت با افراد کار آزموده است.

وی فرهنگ را حوزه مظلومی دانست و یادآور شد: برای ارتقای حوزه فرهنگ، باید نگاه ها را تغییر داد تا شأن این حوزه به جایگاه اصلی خود برسد.

در این مراسم، «مهدی ابوالحسنی» به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری معرفی شد. وی دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی است و پیش از این مسئولیت هایی چون: معاون آموزشی هنرستان موسیقی پسران، مسئول فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد ورامین و دبیری چندین کنگره شعر را بر عهده داشته است.

مهدی ابوالحسنی شاعر، ترانه سرا، آهنگساز و خواننده ۳۷ ساله اهل ورامین است که چندین اثر موسیقایی نیز برای ادارات و نهادهای دولتی از قبیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سروده و اجرا کرده که معروفترین آنها «ورامین شهر خوبان» و «مزار شهید» برای شهدای گمنام است و به تازگی «دفتر رباعی تا…» از سروده های وی به همراه توصیه مرحوم حسین منزوی به صاحب این اثر توسط نشر امروز و فردا منتشر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز