خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک خواستار شد؛

احداثبیمارستان تأمین اجتماعی و کلینیک‌های تخصصی در قرچک

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۳

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به کمبود فضاهای درمانی در این شهرستان خواستار احداثبیمارستان تخصصی در شهر قرچک و راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی در روستاهای این شهرستان شد.

ایلنا: فرماندار قرچک درجلسه کارگروه شهرستان قرچک با حضوربا وزیر کار و رفاه اجتماعی احداثبیمارستان تامین اجتماعی و کلینیک های تخصصی در این شهرستان را خواستار شد.

به گزارش " ایلنا " رضا ریاحی بعد از ظهر پنج شنبه ٰدر این نشستٰ کمبود فضاهای درمانی را یکی از مشکلات این شهرستان دانست و گفت: متأسفانه شهرستان ۳۰۰ هزار نفری قرچک فقط دارای یک مرکز درمانی تأمین اجتماعی است.

فرماندارقرچک احداثو راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی در روستاها، احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان قرچک، افتتاح شعبه‌ای از بانک توسعه تعاون، اختصاص بودجه مستقل برای اشتغال‌زایی، تجهیز ورزشگاه ملاآقایی برای جوانان، احداثسالن‌های ورزشی و… را از جمله مطالبات مردم مؤمن و شهیدپرور قرچک برشمرد و گفت: مجموعه شهرستان قرچک در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و در خور شأن مردم همیشه در صحنه این شهرستان خواستار تحقق این موارد هستند.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال درشهرستان قرچک عنوان کرد: بیشتر مردم این شهرستان به دلیل نزدیکی پایتخت در تهران مشغول به فعالیت و به تبع آن بیمه شده شهر تهران و ساکن شهرستان قرچک هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه این شهرستان در بخش تأمین اجتماعی نیازهای زیادی دارد، تصریح کرد: در داروخانه‌های این شهرستان داروهایی که زیر پوشش تأمین اجتماعی هستندٰ محدود می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز