خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پیشوا:

نکوداشت شهید مصطفی احمدی روشن در پیشوا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۵

به همت آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) و همزمان با دهه بصیرت مراسم بزرگداشت دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پیشوا گفت: به همت آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) و همزمان با دهه بصیرت مراسم بزرگداشت دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل حسین آبادی ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد: شهید احمدی روشن و دیگر شهدای هسته‌ای با شهادت خود در راه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، به ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشیدند.
وی افزود: مقام و جایگاه شهدای علمی و هسته‌ای کشور و ویژگی‌های اخلاقی و علمی این دانشمندان می‌تواند الگوی مناسبی برای نسل آینده و جوانان علاقه‌مند به توسعه علم در کشور باشد.
وی بیان داشت: در راستای پویا نگه داشتن راه این شهدای دانشمند کوشیده‌ایم با طراحی و شکل دهی نشستی با موضوع بزرگداشت دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن، فرصت و فضایی را فراهم آوریم تا ابعاد شخصیتی، علمی و اخلاقی این چهره‌‌های برجسته برای جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان کشور روشن‌تر شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پیشوا افزود: حقیقت این است که انرژی هسته‌ای تنها بخشی از اتفاقی بود که شهدای هسته‌ای در راه اعتلا و پیشرفت آن در کشور قدم برداشتند و مهم‌تر از آن یک جریان علمی بود که توسط این شهدا به راه افتاد و آن جریان مبارزه با استعمار علمی استکبارجهانی بود که دشمن نیز در راستای همین جریان سازی علمی دست به ترور این دانشمندان زد.
گفتنی است این مراسم در روز جمعه ۶ دیماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) با سخنرانی حاج رحیمی احمدی روشن پدر معظم شهید احمدی روشن و شعرخوانی شاعر انقلابی «مجتهدی» برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز