خبرگزاری کار ایران

دومین نشست اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم در شهرک کیکاور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۰

دومین نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم، مدیران شهرداری و برخی از مسئولین ادارات در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک کیکاور برگزار و مسائل و مشکلات مردم آن منطقه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

ایلنا: دومین نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم، مدیران شهرداری و برخی از مسئولین ادارات در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک کیکاور برگزار و مسائل و مشکلات مردم آن منطقه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم چند نفر از اهالی به نمایندگی به طرح مسائل و برخی کمبود‌ها در این شهرک پرداختند و از مسئولین خواستند تا به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

عباس جعفری رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم نیز در سخنانی ضمن تقدیر از حضور مردم خونگرم کیکاور در این جلسه اظهار داشت: این دومین نشست شورای اسلامی شهر بعد از انتخابات است که اعضاء به اتفاق تصمیم گرفتند تا از نزدیک مشکلات و کمبودهای این منطقه را مورد پیگیری و بررسی قرار دهند.

جعفری در ادامه به در آمدهای حاصل از این روستا اشاره کرد و گفت: طبق قانون باید هشتاد درصد از درآمد روستا‌ها در‌‌ همان روستا هزینه شود و این در حالی است که شهرداری نه تنها صد درصد بلکه چندین برابر درآمد از این منطقه را صرف عمران و آبادانی این روستا نموده است.

وی در خصوص افزایش فضا‌های ورزشی، ساماندهی فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی، آسفالت معابر اصلی و فرعی، اصلاح ورودی و نصب پل عابر و نیز پیگیری جهت احداثجاده دسترسی به کیکاور از سمت اتوبان تهران - ساوه قول پیگیری دادند.

جعفری همچنین با توجه به درخواست اهالی جهت ساخت یک سوله ورزشی اظهار داشت: اگر زمین این مکان به صورت رایگان از سوی اهالی در اختیار شهرداری قرار گیرد قول می‌دهیم که این سوله ورزشی را بسازیم.

در ادامه این نشست که با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از اهالی کیکاور برگزار شد اعضای شورای اسلامی شهر قول مساعد دادند تا بطور مرتب از مناطق مختلف بازدید به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز