خبرگزاری کار ایران

قهرمانی نیم فصل تکواندو ورامین در لیگ برتر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۵۴

تکواندو کاران ورامین عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر کشور را از آن خود کردند.

تیم تکواندو شهرداری ورامین با برتری بر حریفان و با فاصله امتیازی مناسب، قهرمان نیم فصل اول لیگ بر‌تر تکواندو شد.

به گزارش ایلنا، تیم تکواندو شهرداری ورامین که فصل پیش نیز با اختلاف اندک به مقام نائب قهرمانی مسابقات دست یافته بود، در این فصل با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش و حفظ سرمربی خود، به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

شهرداری ورامین پیکار‌ها بسیار خوب و طوفانی آغاز کرد و حریفان را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشت تا توانست به قهرمانی نیم فصل رقابت‌ها دست پیدا کند.

پیام خانلر خانی چندین بار تأکید کرده است که برخی تیم‌ها از مهره‌های قوی‌تر نسبت به شهرداری برخوردار هستند اما این تیم با همدلی و وحدت توانسته است بر حریفان مدعی لیگ برتری پیدا کند و جذب مهره‌های کارآمد در اول فصل و انگیزه و نیروی بالای جوانان این تیم رمز موفقیت شهرداری در نیم فصل اول رقابت‌ها بوده است.

تا قبل از برگزاری هفته هفتم و هشتم لیگ بر‌تر تکواندو تیم شهرداری ورامین با ۳۰ برد، ‌ ۱۰ باخت و ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۲ و قوامین با ۹ امتیاز در تعقیب تیم ورامین بودند.

در این هفته از مسابقات تیم شهرداری ورامین ابتدا به مصاف تیم جوانه رفت و با ترکیبی از بازکنان جوان و با تجربه خود توانست این تیم را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داده و در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار بگیرد.

اما در حساسترین دیدار نیم فصل اول، تیم شهرداری ورامین به مصاف استیل البرز رفت جایی که مرتضی کریمی سرمربی اسبق تیم ملی و استیل البرز به عنوان مدیر فنی شهرداری ورامین فعالیت می‌کرد.

شهرداری ورامین در این دیدار از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد و توانست با نتیجه قاطع و باور نکردنی ۶ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد که در این دیدارعلی شاکری، ابولفضل یعقوبی، محمد خمسه، بهنام اسبقی، بهنام بیات و مهران عسگری پیروزهای شهرداری را برابر استیل کسب کردند.

در جدول رده بندی این مسابقات شهرداری ورامین از ۷ بازی با ۲۱ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم‌های دانشگاه آزاداسلامی با ۱۸ امتیاز، قوامین ناجا با ۱۲ امتیاز، استیل البرز با ۱۰ امتیاز و شرکت ملی حفاری با ۹ امتیاز در تعقیب شهرداری ورامین هستند.

تیم تکواندو شهرداری ورامین که در فصل گذشته رقابت‌ها و در اولین حضور خود توانست با پیام خانلرخانی سرمربی جوان خود به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند، امسال با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند و با توجه به اینکه شهرداری ورامین اکنون برابر مدعیان پیروز از میدان خارج شده است، قهرمانی فصل دور از دسترس بازیکنان پیام خانلرخانی نیست.

گفتنی است شهر‌داری ورامین با به خدمت گرفتن سجاد مردانی و علی شاکری در کنار بهنام اسبقی و محمد خمسه از قهرمانان جهان سعی دارد با قدرت بیشتری وارد لیگ شود به طوری که سرمربی تیم شهرداری از اکنون، قهرمانی را تنها هدف این تیم در مسابقات لیگ امسال معرفی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز