خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهارستان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر بهارستان گفت:

دهه فجر بهترین فرصت برای بازنگری دستاوردهای انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۷

اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهارستان به منظور هماهنگی بین ادارات، سازمان ها و ارگان‌ها جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دهه فجر در سطح شهرستان به ریاست سعید ناجی فرماندار و با حضور امام جمعه شهر گلستان، بخشداران گلستان و بوستان و روسای دستگاه‌ها برگزار شد.

اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهارستان به منظور هماهنگی بین ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر در سطح شهرستان به ریاست سعید ناجی فرماندار و با حضور امام جمعه شهر گلستان، بخشداران گلستان و بوستان و روسای دستگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرمانداری، ناجی در این جلسه گفت: ایام الله دهه فجر یادآور رخداد عظیمی است که باعثعزت و سربلندی کشور در سطح جهانی شده و مناسب‌ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد کیفی و حرکتی، زوایا و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم بویژه جوانان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان تصریح کرد: پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران اتفاق عظیمی بود که توانست با تأثیرات ملی و بین المللی، تمام نظام و ساختار سیاسی جهان و حاکم نظام بین الملل را تحت الشعاع قرار دهد.

فرماندار شهرستان بهارستان جایگاه والای رهبر کبیر انقلااب حضرت امام خمینی(ره) و مرجعیت دینی، شهدای انقلاب، توجه به ارزش‌های دینی، عدم خدشه و انحراف از مسیرهای اسلامی و اجتماع ملت درسراسر کشور را از عوامل پیروزی انقلاب خواند و تصریح کرد: دهه فجر به عنوان یوم الله باید به صورت ویژه مد نظر قرار داده شود چراکه منشأ استقلال و تشکیل نظام جمهوری اسلامی است.

ناجی اظهار کرد: با تشکیل ستادهای مردمی، مراسماتی که بمناسبت بزرگداشت برگزار می‌شوداز کیفیت بهتری برخوردارباشد و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها برقرار وزیرنظر ستاد مرکزی دهه فجر شهرستان فعالیت‌ها انجام و تشکیل کمیته‌های تخصصی ضروری همچنین وظایف به صورت منسجم مشخص شده باشد تا از انجام اقدامات موازی جلوگیری شود.

در ادامه جلسه ولی الله اصغری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری از برنامه ریزی برای تشکیل کمیته‌های فضاسازی و تبلیغات محیطی، کمیته مراسم، کمیته طرح و برنامه و پشتیبانی، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته مساجد و تشکل‌های اجتماعی، کمیته زنان، کمیته فرهنگیان، کمیته اصناف، کمیته بسیج، کمیته فرهنگی هنری، کمیته ایثارگری، کمیته دانشجویی، کمیته دانش آموزی، کمیته کارگران، کمیته ورزشی، کمیته روستایی و… خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز